Fijne kerst!

24 december 2015

Fijne feestdagen lieve lezers! Ik hoop dat jullie kerstdagen zo zijn zoals jullie graag willen. Of dat nou met veel eten is, of niet zo veel, met veel mensen of niet zo veel, in je heerlijke joggingbroek of juist een prachtige glitterjurk - ik hoop dat het zo fijn is als jij had verwacht.
Ik vind zelf nu al weer dat er teveel gepland staat voor de komende dagen ;) ik kan wel wat daagjes slaap gebruiken haha. Vandaag duurde m'n stagedagje gelukkig iets minder lang, we sloten eerder voor de kerst - om 2 uur liep ik de deur al uit en dat was fijn. Nu kijk ik een film op Sundance en hoop ik in slaap te vallen. Eigenlijk moet ik nog even m'n haar verven, maar eigenlijk heb ik er geen zin in.

Misschien, doordat dit het eerste jaar zonder kerstvakantie is, heb ik dat kerstgevoel niet echt te pakken. Kerst voelt nog ver weg en niet al als morgen. Gek. Het is gewoon een andere dag en ik kan er niet echt naar uitkijken omdat ik daarvoor steeds nog andere dingen moeten gebeuren, als stage lopen.

Hoe zien jouw kerstdagen eruit? Ik hoop dat de mijne bestaan uit lekker vegan eten, maar geen te volle buik, en veel liefde. En vooral weinig moeten. Want daar hou ik niet van. Eigenlijk hou ik ook niet van nette kleding en wil ik het liefst in m'n pyjama lopen en knuffelen met Guusje en veel fruit eten de komende dagen. Maar als ik eenmaal een jurkje aanheb, of een mooi blousje, is het vast ook goed.

Volgens mij schemert het wel een beetje door dit blogbericht heen dat ik ontzettend moe ben, m'n ogen bijna niet open kan houden en niets liever wil dan slapen en niks moeten. Misschien plan ik dat wel voor volgend jaar kerst in, lijkt me heerlijk.

In plaats van de film afkijken ga ik toch maar even slapen.

Fijne feestdagen lieve lezers, hopelijk wordt het super fijn! Ik ben erg benieuwd naar jouw plannen, vertel je ze me?

Liefs!

5 gedachten:

  1. Zo fijn! Ik mocht ook eerder de deur uit op stage. Vreemd hè, geen kerstvakantie hebben? Is voor mij nu ook voorbij :(. Boehoe! Ben nu heerlijk bij familie, zin in deze dagen :). Geniet ervan <3! Lekker rustig aandoen, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele fijne kerst Sanne! Ik hoop dat je toch een beetje uit kan rusten en het heel gezellig en fijn hebt. Ik verdeel mijn kerstdagen tussen mijn ouders en thuis met mijn opa en oma. Normaal vind ik kerst niet zo fijn, maar dit jaar voelt het gelukkig gezelliger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh slapen klinkt goed :) Fijne Kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook een heel erg fijne kerst en einde van het jaar! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik probeer het ook rustig aan te doen deze dagen, we moeten al zo veel ... Goed vieren nog, op eender welke manier. :-)

    BeantwoordenVerwijderen