Currently #1

28 december 2015

Vegan fruity christmas breakfast!

Watching Nu ik dit schrijf kijk ik zo'n ontzettend slechte komedie dat ik het niet eens ga noemen. Gelukkig kan ik zeggen dat ik meer blog dan kijk maar dat ik wel meemaak waar het over gaat want ik ben nou eenmaal een vrouw en kan meerdere dingen tegelijkertijd :p. De serie die ik wel volg momenteel is nog steeds How I Met Your Mother en ik vind het nog steeds leuk. En The Hunt kijk ik ook - een serie over dieren en dat vind ik altijd prachtig, en deze gaat over het jagen. Het is wel sip om een diertje dood te zien gaan (ik kijk ook altijd even weg, want zielig!) maar het is wel hoe het gaat in de natuur. Welke serie kijk jij die je me aanraad? En ik heb heel veel films gezien de afgelopen tijd, hele toffe! Binnenkort meer daarover.

Reading On Top van Anna Nooshin - het is een inspiratiegids vol met tips over hoe je het beste uit jezelf kunt halen, in je persoonlijke leven maar ook binnen een bedrijf waar je wellicht eigen baas bent. Ze vertelt over hoe ze is opgegroeid en is heel eerlijk over haarzelf. Ik vind het een heel fijn boek!
Ook lees ik Waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen van Allan en Barbara Pease. Het gaat over de verschillen tussen mannen en vrouwen en in het boek lees ik heel veel herkenbare situaties, bijvoorbeeld tussen Lucas en mij. Maar wat zo tof is, is dat de verschillen wetenschappelijk bewezen zijn en daarom is het zo fijn. Veel verschillen komen door onze verschillen in rollen in de oertijd. Aanrader!

Lieve lievies, op tweede kerstdag.

Doing Na een paar dagen fijne en ontspannen kerstdagen met veel slaap en lekker eten (ah m'n ouders hadden zooooo lekker gekookt!) en vette films en liefde begint de week vandaag weer. En deze begint dit keer met de begrafenis van mijn oma. Niet zo fijn en niet zo leuk, en ook erg gek tussen de feestdagen door.. Ik vind het wel fijn om m'n familie weer te zien, ook al is het tijdens een treurige gebeurtenis.

Wishing Meer rust en ontspanning en niet zo'n druk hoofd... maar daar moet ik nog even 6 maanden op wachten, dan is stage weer voorbij en heb ik iets meer vrije tijd.

Eating Ik eet weer heerlijk veel vegan en in het nieuwe jaar wil ik dat alleen maar meer gaan doen, misschien wel weer helemaal. Dat lijkt me ideaal - het beste voor de dieren en het milieu (al was ik natuurlijk niet terug naar vega gegaan voor niks... dus ik moet er nog even over nadenken). Eerste kerstdag was in ieder geval helemaal vegan! Check m'n ontbijtje bovenaan en m'n hoofdgerecht 's avonds hieronder.

Vegan kerstdiner eerste kerstdag, hmm! Allerlei groentjes.

Looking forward to Oudjaar! Dat vier ik met m'n zusje, een vriendin van haar en Lucas. Eerst nog shoppen ofzo, lekkere hapjes maken, wijn drinken, de stad in.. Zin in! Ook heb ik een super fijne cadeaubon gehad voor Dille & Kamille en ik heb al zo veel zin om daar lekker te gaan shoppen.

En waar kijk jij naar uit?

Liefs! Fijne laatste week van het jaar 2015!

1 gedachten:

  1. Hier ook een grote fan van How I met Your Mother! Wij zijn die serie intussen al voor de tweede keer aan het kijken. :-)
    Innige deelneming.

    BeantwoordenVerwijderen