Analog sunday #4

20 december 2015

in het bos
in het bos
waar we ons zelf in kwijt moeten raken
we lopen vooruit
we lopen vooruit
maar niet te ver op de zaken

In het fijne fijne Kralingse Bos. Gemaakt met m'n Praktica Super TL, ingescand met m'n nieuwe scanner. De onderste twee foto's zijn met een macrolens gemaakt - de laatste foto is een spinnenweb tussen de bomen. En de derde foto is een klein beetje dubbel belicht, zie je het?
Ik mis de bladeren al en de mooie kleuren ervan ook. Ik wil wel weer het bos in met m'n camera maar ik ben bang dat ik niks weet te fotograferen. Ken je dat? Of ben ik gewoon een klein beetje een sukkeltje en moet ik op een zonnige gedag gewoon m'n camera pakken en m'n fiets op stappen en gaan wandelen in het bos? Ik weet het niet.

Ohja en het tekstje bovenin is van Roosbeef - in het bos. :)

Liefs!

5 gedachten: