Inspiratie: fav blogberichten

26 november 2015

Foto van @still_______

Door Anna werd ik geïnspireerd voor dit blogbericht. Zij deelde namelijk haar Blog Love Tuesday en daarin vermeldde ze mijn blogbericht over analoge fotografie! Super lief en leuk natuurlijk en ik bedacht me daarna dat ik ook vaak genoeg geïnspireerd raak door toffe blogberichten, of me erover fascineer of verbaas of gewoon heerlijk vind om te lezen. Vandaar, vandaag ook een paar van mijn favorietjes van de afgelopen tijd.

De (prachtige!) foto's bij de blogberichten behoren tot de bloggers, die zijn niet van mij!

Plutomeisje - Doing 12 Dates of December!
Wat een ontzettend leuk blogbericht! Zo lief, dat Eline en haar vriendje in december 12 keer gaan daten, en dat zij zelf alleen van 6 dates weet wat ze gaan doen! De rest van de afspraakjes is nog een verrassing. + ik vond deze foto zo mooi en het inspireerde me gelijk om ook zo m'n vlinderposter op te hangen.
Lees het blogbericht hier.

Oh Marie! - Instagram profiel – de verstilde natuurstillevens van Janneke Luursema
Dit blogbericht vond ik zo fijn! Marloes heeft een fotografe geïnterviewd en de foto's van deze dame, Janneke Luursema, zijn echt prachtig. De natuur wordt vastgelegd en daar houd ik sowieso al van, en de sfeer van de foto's is zo zacht en liefig en mooi. Ik ben gelijk haar Instagram @still_______ gaan volgen en website gaan bekijken. Super fijn!
Lees het blogbericht hier.

Flora in the garden - Afgelopen tijd #9 – Beweging
Anne-Fleur is sowieso gewoon een van m'n favoriete bloggers. Haar berichten zijn zo inspirerend, eerlijk, grappig, mooi, open en ze bespreekt onderwerpen en gedachten waar ik echt bewondering voor heb. En ze is ook echt heel grappig. Dit was zo'n mooi en eerlijk bericht waar ik door geraakt werd, want ze mag heel trots op zichzelf zijn (dat klinkt een beetje cheesy maar echt hoor).
Lees het blogbericht hier.

Dinastie - Dit is best wel gek aan zwanger zijn
Dina is zwanger! En ik vind haar blogberichten over haar zwangerschap zo leuk om te lezen. Vooral omdat ze altijd zo eerlijk is en grappig. In dit blogbericht vertelt ze over veranderingen in haar lichaam, maar ook over bevallingsverhalen en adviezen van anderen en ik heb zo moeten lachen hierom. Geniet van je zwangerschap Dina!
Lees het blogbericht hier.

Feel Good By Food - Chocoladetour + zelf chocola maken
Als het over inspiratie gaat.. ik las dit blogbericht in een koffietentje en ging via de Gimsel naar huis, om wat Ridiculously Good chocola in huis te halen! Mijn favoriete chocola is vegan + suikervrij (en vaak is dat ook nog rauw), dus deze bonbons kon ik niet laten liggen. Ik had ze nog nooit geprobeerd en was erg benieuwd. Ik probeerde de dadel-pinda & de kokos, en de dadel-pinda zou ik zo weer opnieuw kopen! Stiekem was ik ook nog op zoek naar de gouden wikkel waar Chantal over schreef, maar die zat er niet in.. ;).
Lees het blogbericht hier.

Laat jij je ook genoeg inspireren door andere bloggers?
Liefs!

6 gedachten:

  1. Wat een leuk bericht :) Ik kende bijna alles linkies nog niet dus ga even doorklikken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahww Sanne wat ben je toch lief! Wat een lieve woorden, dankjewel!
    En leuk om verder ook wat nieuwe blogs te bekijken en ontdekken en te lezen wat jij leuk vindt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah ik vind dit echt heel lief en leuk en alles, dankjewel! Ik ga even doorklikken naar de andere blogs. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga ze allemaal bezoeken! Flora in the garden is echt een leuke blog! Die volg ik allang! :D <3
    Jade

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps, ik zie dit dus nu pas. Sorry, helemaal gemist! Super leuk dat je nu ook je favorieten gedeeld hebt :)! Yay! Ik ken nog niet alle blogs die je gedeeld hebt, ga heel snel een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen