Analog sunday #2

22 november 2015

Wauw, wat een sfeer in deze foto's. Ik bedoel dit niet als compliment naar mezelf :') (wauw Sanne wat een sfeer! Nee, niet dus) maar meer dat ik echt een sfeer zie in alle foto's van dit rolletje. Stiekem een beetje hoe ik me ook voelde toen ik dit rolletje volschoot en ook een beetje zoals de herfst is. Veel bruine, oranje tinten, maar ook veel roze en paars van bloemen, maar waar toch weer dat bruine sfeertje overheen zit. En veel donker en een soort van eenzaamheid ofzo? Niet dat ik me eenzaam voel, trouwens. Ik heb met tussenringen gefotografeerd. En ik zie vooral heeeeel veel bladeren en bloemen en koffie. En het rolletje is ingescand met m'n nieuwe scanner! Jippy! Natuurlijk ingescand onder het genot van chocolaaaaa want dat is wel een soort van traditie geworden.. Niks mis met die traditie natuurlijk.

Hopper maakt de lekkerste sojalattes / mijn zusje op het dak van haar nieuwe huis, toen ik voor het eerst haar nieuwe kamer ging bekijken en gelijk bleef slapen / bladeren / raamkat

Omdat ik een loser ben heb ik een nieuwe IG aangemaakt voor m'n analoge foto's en daar kun je deze foto's ook op vinden :) dus ben je benieuwd naar oude en nieuwe analoogjes, volg op op @coffeecatsandcameras :) lijkt me leuk!

Liefs!

9 gedachten:

  1. Ik ben je gaan volgen op Instagram :) Mooie foto's, vind de laatste zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zulke fijne, warme foto's <3. Echt heel mooi! Leuk ook dat het gewoon best alledaagse dingen zijn, die hebben echt hun schoonheid. Ik ga dit artikel noemen in mijn rubriek Blog love Tuesday! Morgen komt 'ie online. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah die raampoes, zo lief met dat kleine vlekje op haar neus! Wat een mooie foto's Sanne...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik houd echt zóveel van analoge fotografie. Ik vind dat gewoon serieus echt veel mooier. Ik heb een tijdje geprobeerd op mijn blog alleen maar analoge foto's te plaatsen, maar dat werd helaas een beetje kostbaar en onhandig. Heel veel reviews geschreven die ik later niet kon plaatsen omdat de foto's mislukt waren. Beetje jammer. ^^' Maar dat maakt het niet minder mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad echt een heerlijk herfstig sfeertje op je foto's, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja echt prachtige foto's heb je altijd. Ik krijg ook een bepaalde sfeer / gevoel wanneer ik naar die kijk. Vooral die van die koffie, weet niet goed wat het is maar het werkt in ieder geval wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SO PRETTY!!! Echt, wauwie!! Ik heb nog een paar foto's te gaan voor ik mn eerste rolletje ga laten afdrukken, dus ik heb geen idee of ze een beetje okay zijn geworden. Maar dat is ook juist wel weer het leuke ervan!

    BeantwoordenVerwijderen