De kopjes espresso vanaf eind oktober

8 oktober 2015

Woensdagavond kwart voor 11, bijna klaar om te gaan slapen, kijk ik op de Instagram van ELLE Eten. Ik scroll langs prachtige foto's met mooi opgemaakte borden, een recept van chef-kok Ron Blaauw over steak tartaar en twee dames van ELLE Eten bij een wijnproeverij. En dan ineens, een plaatje bestaande uit 9 foto's. Ik zie de roze cover van de ELLE Eten van augustus voorbij komen, meerdere keren. Dat kan maar één ding betekenen: dit gaat over de fotowedstrijd die ELLE Eten uit heeft gezet: maak een originele foto van de cover van het jubileumnummer van ELLE Eten, post deze op Instagram of twitter, tag @elleten met #elleetensweet16 en geef aan welk cadeau jij wil winnen. En dan, afwachten maar..
Instant buikpijn natuurlijk, want oh wat is dit ontzettend spannend! Ik had namelijk meegedaan begin september, met bovenstaande foto. Ik zag mijn foto er niet tussen staan en zei tegen Luc 'nee, ik heb niet gewonnen denk ik'. Ik had ook geen notificatie van Instagram gekregen dat ik was getagd. Ik scroll enthousiast en gespannen tussen de getagde profielen door die in de prijzen zijn gevallen en word nerveuzer met de nanoseconde. @omdatikdatwil zie ik ineens staan. Ik begin te gillen en roep keihard 'IK HEB GEWONNEN IK HEB GEWONNEN LUCAS IK HEB GEWONNEN'. Ik begin te lachen en Lucas ook en ben ineens zo ontzettend blij en voel de adrenaline in m'n lijf. EN NU HEB IK DUS GEWONNEN!

Het was nog de vraag of ik de prijs had gewonnen die ik graag wilde: de Illy X7.1 Sunrise Espressomachine. Er waren namelijk een heleboel toffe prijzen te winnen, maar er waren ook een heleboel aanmeldingen. De volgende dag zit ik internetloos op stage, en als mijn begeleider de laptop even niet nodig heeft, piep ik erachter om mijn mail te checken. Ik zie een nieuw bericht met de titel 'Re: PRIJS GEWONNEN! Elle Eten Sweet 16' (ik zal niet zeggen hoeveel hoofdletters ik in de e-mail naar ELLE Eten heb gebruikt, ik typte het met veeeeeeel enthousiasme en adrenaline, laten we het daarop houden) en ik krijg weer gelijk kriebels in m'n buik. In het bericht lees ik dat omdat ze mijn inzending zo leuk vonden, ik de prijs heb gewonnen die ik zo graag wilde! AAAAA IK HEB DE ILLY X7.1 SUNRISE ESPRESSOMACHINE GEWONNEN!!!!

En dat zijn dus de koppen koffie vanaf eind oktober. Ik weet al waar 'ie komt te staan, stiekem had ik dat al bedacht toen ik m'n foto had ingezonden. Sorry fijne koffietentjes in de buurt, vanaf straks zit ik alleen nog maar thuis aan m'n eigen koffie.

Liefs!

PS: IK BEN ZO BLIJ!

5 gedachten:

  1. Geniet straks maar van je kopje koffie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf dat je hebt gewonnen! En terecht, het is een superleuke foto! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaah wat leuk Sanne, proficiat! Geniet maar van jullie eindeloze hoeveelheid tassen koffie ;-) (of ja, kopjes, zoals de noorderburen dat zeggen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is ook wel een hele leuk foto die je ingezonden hebt!
    Gave koffie machine ook, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waah, supertof!!! Proficiat!!! Tijdens mijn blogloze leven wil ik soms toch nog wel eens even gluren bij de blogburen. Ik zag jouw foto, nog zonder dat ik wist waarover het ging en dacht, wat een keigave foto, haha, des te leuker om het bericht erbij te lezen. Geniet van je overwinning en de koffiemachine natuurlijk !!

    BeantwoordenVerwijderen