Bye september!

1 oktober 2015

Dag september! Je was wel fijn. Een nieuw begin voor een heleboel dingen: een tien maanden durende stage, werk op de zaterdag in een tekenvakhandel en zelfstandige diensten bij vrijwilligerswerk. Van vakantie en een vakantiebaantje, naar een heleboel verplichtingen.
Je was mooi, met de laatste warme zonnestralen en soms heel veel regen. Er waren fijne weekenden met veel koffie. Er was een super toffe dag Efteling. Ik kon weer Docs dragen. Er waren ontzettend veel koppen (chocolade, kamille, detox, Shoti-maa) thee, gedroogde ananas overload, honderden zelfgebakken pepernoten (ik overdrijf niet), no poo methode, een uitgesneden kies + bijbehorende kiespijn (boehoe), stoppen met suiker maar ook af en toe veel snoepen, mijn vaders verjaardag, onze kamers strippen en witten, zelfgemaakte appelmoes, fijn nieuw ochtendritueeltje, verkoudheid, 'how I met your mother' marathons, souvenirs uit Braziliƫ, wegwerpcamera, rijstepudding, de Swan Market, nieuwe super fijne heerlijke leuke Monki broeken en chocolade-kastanje gekleurde haren.

En vooral ook heel veel terugdenken aan de warme zomer, het gouden zonlicht, jurkjes, de koeien in Maasland, de ijsjes in Lille en het stappen in Antwerpen.

Wat was jouw hoogtepunt uit september?
Happy October! Liefs!

9 gedachten:

  1. Wat een fijn artikel. Mooie foto's ook. Gek wel, dat het alweer oktober is. Time flies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave foto's weer, vooral die eerste! Ik ga de laatste warme dagen van september wel missen maar oktober brengt weer mooie herfstkleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw, dat kleine papegaaitje, zo lief! mooie foto's alweer Sanne!! Mijn hoogtepunt was toch wel de solidariteitsloop voor borstkanker afgelopen zondag. We liepen met de hele familie mee, 6km, en na een jaar het joggen te hebben opgebouwd was ik zo trots op mezelf dat ik hem helemaal heb uitgelopen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijn blogje en foto's! De tijd vliegt echt zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ontdek net je blog, wat een fijne foto's! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, wat een mooie post weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, die foto met dat water en mist! Echt heel gaaf. Je maand klinkt ook erg fijn. Ik denk dat mijn favoriete moment van deze maand meer een gevoel is, namelijk het ontmoeten van superaardige en leuke mensen op mijn studie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's!! En wat deed je veel in september. Best goed om eens terug te blikken, want ik moest even nadenken over je vraag. Antwoord: de echt vrije dagen, geen verplichtingen, lekker lezen, wandelen, papierkunst bekijken in musea, lekker eten, genieten van het zonnetje zonder het gelijk bloedheet te hebben... Succes met je verplichtingen, vergeet niet soms er even uit te stappen en op te laden :) Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen