Analog sunday #1

11 oktober 2015

Ik hoef jullie niet te vertellen hoe fijn de zomer is. Lange warme dagen, gouden zonnestralen, mooie plekken bezoeken, bloemen en een blauwe lucht (see what I did there? IK VERTELDE WEL HOE FIJN DE ZOMER IS). Een paar dagen terug kreeg ik eeeeeindelijk m'n ontwikkelde analoogjes terug van de Hema en o o o o o als een kind zo blij scande ik die dingen in en o o o o o wat word ik gelukkig van analoge foto's en van inscannen met een reep Loveshock en een kop kamillethee erbij. En al helemaal als ik zie dat er mooie kleuren in de foto's zitten (Hema rolletjes zijn echt top hoor jongens). En waarom dan die link met de zomer? Ik zal even het cirkeltje rond maken, want het zijn foto's van toen het nog zomer was. Van toen ik in Antwerpen was en 's ochtends de tent uit liep en het prachtige ochtendlicht door de bomen zag vallen. En van toen ik in Maasland was en tussen de koeien stond en een poes een muis zag vangen. Toen ik een spin in zijn prachtig gesponnen web fotografeerde, met al het groen van de natuur erom heen. En de stationspoes.

Het viel me pas op toen ik de foto's had uitgezocht dat er alleen maar dieren op staan. Lief!

Ik denk dat ik vandaag overdag ergens een kopje koffie ga drinken met Luc en vanavond vier ik alvast m'n verjaardag bij m'n schoonouders! Leuk :). Ik hoorde al dat ze chocoladetaart in huis hadden gehaald.. dibs! Wat doe jij op deze zonnige zondag?
Liefs!

7 gedachten:

  1. Wat een mooie foto's! Nu krijg ik zin on mijn analoge camera (die ik veeeeel te weinig gebruik) onder het stof vandaan te halen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuuw, die foto's! Zo mooooi Sanne! Die koe met de vuile knietjes, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Vooral die laatste, met de kat zo in het weiland hihi. Veel plezier en eet smakelijk met de chocoladetaart! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave foto's, die koe op de weg.. zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die laatste is zo fijn! Analoog fotograferen is zo leuk. Alsof je een schat ontdekt die je was vergeten. Ik heb vorig jaar leren ontwikkelen en dat is echt leuk! Wel heel tijdrovend, maar leuk.

    BeantwoordenVerwijderen