365 dagen project - week vierendertig t/m zesendertig

13 oktober 2015

232/365 Osawacake I love you.

Hoppa, weer drie weken. Moet ook wel, ik loop nog steeds achter. Het voordeel daarvan is dat ik steeds weer die fijne momenten van eerst terug zie. Het nadeel is dat ik gewoon vet achterloop en we nog steeds naar zomerplaatjes aan het kijken zijn. Niet echt up to date dus.

229/365 Dit prachtige lekkere broekpak had ik gekocht in Lille bij de Zara en het was mijn favo kledingstuk van augustus. De pijpen lopen wijd door naar beneden en ik droeg ze met groene sandalen. Jammer genoeg is het nu kouder en als ik er een vest overheen doe is het net een pyjama. Ook wel fijn als ik er zo over nadenk.

230/365 Voor Lucas had ik deze prachtige (vond ik haha) Clarks gekocht maar ze waren te klein. Boehoe. Ik kon ze niet meer ruilen bleek later, want ik was te laat. En de meneer achter de kassa was heel gemeen en maakte me aan het huilen (ja echt, oké ik was ook heel moe en het regende keihard en mijn ketting raakte los en die man noemde me een leugenaar en dat moet je écht niet doen tegen mij want dan maak je me dus aan het huilen. Ik huilde niet waar hij bij was hoor). Ik had ze gekocht in de aanbieding en uiteindelijk met winst weten te verkopen via Marktplaats dus ik ben blijjjjjj.

231/365 Leuke flesjes bij Marqt: 'fris haags kraanwater met limoen & munt'.

233/365 Mooie Anne-Fleur, bij STEK de stadstuinwinkel. Nadat we heeeeerlijke Oreotaartjes en sojalattes en nog meer koffie hadden gedronken bij Heavenly Cupcakes (waar alles vegan is!). Oh en ik vond het ook een leuke grap van mezelf over dat Fleur in de tuin stond en haar blog 'flora in the garden' heet...... jaaaaa leuk.

234/365 Kampvuur in Antwerpen.

235/365 Kamperen in Antwerpen.

236/365 Regenboos bij Rdam Centraal.

237/365 Anne-Fleur vroeg op IG wat ik ontbeet en dit was het geworden (een week later): vegan havermout!

238/365 We gingen naar de Ikea en omdat we fucking gevoelig zijn voor mooie koffieplekjes dronken we koffie bij een soort koffietentje ín de Ikea ipv de gratis koffie met de Ikea family card. Tja. What can I say, we love coffee. Oké ik had biologische chocolademelk volgens mij, geen koffie. Goed verhaal dit. We gingen niet alleen voor de koffie naar de Ikea hoor, we hadden ook echt spullen nodig (ik heb bijvoorbeeld eeeeeeeindelijk een kledingrek).

239/365 Ik studeerde en verwende mezelf met allerlei eten verdeeld over de paar dagen dat ik moest studeren :). Lekker brood met noten en gedroogd fruit, osawacake, haverkoek en een notenreep. En Taste of Nature deelde later m'n foto op hun Instagram!

240/365 Met mijn lieve lieve zusje ging ik lunchen bij SET genki tei en ik at een suuuuper lekkere vegetarische ramen miso soep met veel groentjes + avocadosushi! Moeten we maar snel weer doen :). En jij ook want oh oh oh wat is het daar lekker. We aten in Den Haag, maar het zit ook in Rotterdam, maar ik weet niet of ze daar hetzelfde hebben.

241/365 We zaten op boerencamping Bouwlust in Maasland voor een weekendje (waar ook de foto is geschoten waarmee ik de Illy Espressomachine van ELLE Eten heb gewonnen! HOERA! Ik had er ook een stukje over geschreven omdat ik zo fucking extatisch was de hele dag en adrenaline had voor tien). Er waren allemaal lieve dieren en mooie dieren en cute dieren en zachte dieren en ik werd helemaal gelukkig van al die dieren maar niet echt van die kleine konijnenhokken. Al zie je op deze foto twee konijnen buiten. Een met dikke onderkin - super lief - en die ander kijkt super snoezig!

242/365 Lieve lieve poezen op de camping.

243/365 We werden ook vrienden met de poezen op de camping en er was er zelfs een zo cute dat 'ie bij ons kwam chillen en even in de camper kwam kijken (we leenden een camper hoor, niet van ons zelf). CUTE.

244/365 En toen was het september! De eerste dag stage was aangebroken vandaag en begin september begon mijn rijstepap addiction die nu gelukkig weer is opgehouden (want ik at het echt veeeeeeel). Maar HEERLIJK vind ik het nog steeds. Rijstepap met dadels, banaan, blauwe bessen of bramen, gedroogde ananas, kaneel en kokosbloesemsuiker. Het water loopt me in de mond (echt dus). Oh en september stond ook in het teken van heeeeeel veel thee. Hier kun je meer lezen over mijn september.

246/365 Zo leuk om te zien, nieuwe blaadjes in de plant. Doe ik toch wat goed, denk ik.

249/365 De Swan Market! En ik zag hele toffe dingen, namelijk deze diertjes in epoxyhars. Ik weet niet waarom, maar opgezette dieren of skeletten van dieren fascineren me. Mits op een natuurlijke wijze gestorven en dat was zo bij deze diertjes. Ook hadden ze nog een skeletje in een glazen stolp van een vleermuis. ZO COOL. I want.

4 gedachten:

  1. Mooie plaatjes. Wat een fijne foto's allemaal, zo sfeervol. En aaah, tof broekpak op de eerste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jemig, wat een nare man. Waarom zou je iemand een leugenaar noemen? Je hoeft niet altijd mega beleefd te zijn als winkelpersoon, maar dit is wel erg bizar. En die insecten zien er cool en tegelijk heel creepy uit, ik weet niet of ik zoiets in mijn huis zou durven te hebben haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's!! Vooral je food foto's vind ik erg mooi, dat kun je goed! Leuk broekpak ook, staat je goed! En die stadstuin... dat is een heel fijn plekje zo te zien! Succes met de volgende reeks!
    Oh ja, maakt niks uit hoor nog zomerfoto's, altijd leuk om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen