Mijn zomer in vierkante plaatjes

3 september 2015

Afgelopen maandag werd ik nog wakker op een boerencamping in Maasland. En afgelopen dinsdag had ik alweer mijn eerste stagedag! Oftewel, de zomervakantie is officieel voorbij voor mij. Helaas. Want het was echt super fijn. Eerst had ik nog helemaal geen zomervakantieplannen (no money + Luc had nog geen vakantiedagen opgespaard = huilie), maar uiteindelijk zijn we toch nog naar Lille geweest en nog twee weekenden weg! Jeej, ik was me toch een partij blij.

Dus nu een overzichtje van mijn zomervakantie in Instagramplaatjes. Omdat ik zo verslaaaafd ben aan Instagram en foto's maken van ongeveer alles waardoor mijn telefoon non-stop vol is. Story of my life.

Hiermee luidden we echt onze vakantie in! Na ons laatste tentamen met m'n lieve klasgenootjes eten bij De Zwarte Ruiter in Den Haag - lokale en biologische producten en mooie bijzondere gerechten! Daar hou ik van :) / En hiermee begonnen we ook echt de vakantie: Lucas en ik gaven een verjaardagsfeestje en er kwamen zo veel lieve mensen, en daarna gingen we stappen bij Bar / Bananenijs met blauwe bessen

Liefste Guuspoes / Dagje Amsterdam met mijn zusje / Eindelijk eens een vegaburger gegeten bij de Fenix Food Factory

Koffie bij Urban Espresso Bar / Egel! / Twee zomerse smoothies

Nog een foto van het dagje Amsterdam met mijn zusje / Watermeloen! / Koffie bij het fijne Bertmans

Prachtige bloemen tijdens het oppassen / Eindelijk eens vet tevreden en blij met m'n body, jeej! / Lunchen bij Bertmans met lieve Renée (en de link gaat naar haar YT-kanaal! Die heeft ze net opgestart en ik ben erg benieuwd naar meer filmpjes (en ik heb ook al een plekje weten te veroveren in het laatste filmpje hihi!))

Heerlijke koffie bij Klup / Super lekkere en knapperige appelchips gemaakt! / Mezelf getrakteerd (na een goed afrondingsgesprek van de cursusperiode bij vrijwilligerswerk) op een super lekkere Nutellacupcake en een latte bij Heavenly Cupcakes

Fijn fijn fijn die app. En eigenlijk vind ik 'm nu nog fijner nu de foto's niet per se vierkant hoeven te zijn (terwijl ik eerst dacht NOOOO INSTAGRAM blijf bij je vierkante plaatjes joh slappelingen), want soms is een rechthoekige foto gewoon echt mooier. Ik heb er dus ook al twee geplaatst, oh.

Binnenkort de tweede helft aan Instagrammetjes van de vakantie! Want 39 foto's in een keer vond ik iets te veel van het goede. Hehe.

Mijn foto's op IG kun je trouwens bekijken op instagram.com/omdatikdatwil.
En hoe kan ik jou vinden op Instagram?
Liefs!

6 gedachten:

  1. Ja, ik vind het ook superfijn dat je nu niet meer gebonden bent aan dat vierkantenformaat! (Maar het is wel handig om te delen op je blog, dan moet je niet sukkelen met formaten en twee of meer foto's naast elkaar plaatsen enzo :p )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Ik ben je meteen beginnen volgen op IG.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Je hebt zo te zien heel veel leuke dingen gedaan deze vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, wat een mooie plaatjes heb je geschoten zeg! Ziet er echt goed uit, je kan goed fotograferen. Tof ook dat je toch nog weg bent geweest, en er zo van hebt genoten. Now back to work, ik zit ook alweer 3 weken in de schoolbanken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou echt veel van je foto's, super leuk!
    Jade xo

    BeantwoordenVerwijderen