Mijn zomer in vierkante plaatjes #2

16 september 2015

Nog meer foto's van Instagram.com/omdatikdatwil van de zon en de prachtige bomen, de tent en de liefde, bloemen en koeien, kampvuur en koffie. Van Lille, Rotterdam, Antwerpen en Maasland. Bijna alles al verklapt.

Yes je leest het goed, nummer 2. #1 van mijn IGfoto's van de vakantie kun je hier vinden.

Foto's bovenaan: ♥ Franse ontbijtjes (en ik kreeg het ook nog eens op bed, hoe lekker is dat?) / ik in Lille / Lille.

♥ Ik in Lille / Le Palais des Beaux Arts / KOFFIE
♥ Lille is zo mooi + ik hou niet zo van vreemde mensen op mijn foto's, vandaar dit gekke perspectief / dieren daarentegen wil ik maar al te graag op m'n foto's / analoogje uit Lille, drinken bij Le Pain Quotidien
♥ Pleinbioscoop! Ongeveer de enige droge avond van augustus geloof ik / PIZZA van Angelo Betti, so so so good / Super lekkere pasta

♥ throwback naar Lille en KOFFIE / Lucas bij Lokaal / Date met Anne-Fleur! Het was zo leuk met deze leuke dame. Eerst aten we Oreotaart bij Heavenly Cupcakes met een chai latte erbij, en daarna namen we nog een gewone koffie. En toen we onze buik vol hadden gingen we naar Stek, het mooiste plantenwinkeltje dat ik ken. En hier zie je Fleur bij Stek in de tuin
kamperen in een bos bij Antwerpen / kampvuur / Fleur (dezelfde Fleur als op de foto bij Stek inderdaad) vroeg me wat ik at in de ochtend en voila!
♥ omdat ik moest studeren maar het nog vakantie was, kocht ik allemaal lekkers voor mezelf (en ik zag gisteren dat tasteofnature mijn foto had gerepost op hun IG, coooool / ik had een lunch met mijn snoezige zusje bij SET genki tei en het was heerlijk - dit was een vega ramen misosoep met heerlijke groentjes + avocadosushi & meloendrankje / weekendje weg in Maasland - we konden zo tussen de koeien in lopen en ze waren zo schattig en nieuwsgierig!


En dat was mijn zomer! Helaas fiets ik nu alweer door de regen naar stage - al is stage erg leuk gelukkig. Ik denk dat ik een hele leuke zomer heb gehad, als ik er zo op terug kijk via deze foto's! Al is dit beeld via Instagram natuurlijk niet echt een realistisch beeld, dan zou ik alleen maar leuke dingen doen en super blij zijn en zou de zon altijd schijnen. Dat lijkt me lekker.
En niet echt realistisch.
Tegenover deze superfijne momenten staan natuurlijk ook minder chille of spannende momenten, dagen zonder vrije tijd of vrijheid of vrienden of zin in de dag. En dat ook nog eens zonder VSCOcam filtertje..
Dat klinkt depri. Zo bedoelde ik het niet. Ik besef me gewoon dat ik alleen maar vet mega leuke momenten deel en misschien is dat wel stom en moet ik ook gewoon mijn smerige eten delen dat er niet uit ziet? Of m'n snotneus als ik verkouden ben? Of mn bergen huiswerk? Rommelige kamer? Of ruzies met m'n vriendje of kat of strakke spijkerbroek?
Of toch liever niet, misschien? Haha. Nou goed, you get the point. :).

Hoe was jouw zomer? Jammer dat het alweer voorbij is, of kijk je uit naar de herfst? Liefs!

4 gedachten:

  1. Ach, ik vind het niet erg dat Instagram alleen maar de 'leuke' dingen laat zien. Natuurlijk, soms is het wel even van 'JOUW LEVEN IS ZOVEEL BETER' maar het lukt ook wel om dat weg te relativeren. Een beetje een random toevoeging, maar ik was ooit bij de cabratier Linette van Dongen en zij had het er over dat ze zich soms van die dagen had dat ze zich als een 'slome veerboot' voelde en op facebook de rest van de wereld er uit zag als een 'vet snelle en geweldige speedboot'. Dus ja, iedereen heeft wel eens een 'veerboot' dagje. (nu ik dit opgeschreven heb, twijfel ik heel erg of het wel een veerboot was. Het is een aantal jaar geleden dat ik dit haar hoorde zeggen haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's heb je gemaakt zeg! Ik vind het erg jammer dat de zomer voorbij is, het ging ook zo snel allemaal. Geef mij het lekkere warme weer, het zonnetje en de bbq maar terug :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's van de zomer! Geef mij de zomer nog maar trouwens. Maar gelukkig ga ik over twee weken nog voor bijna drie weken naar de zon, haha. De herfst heeft ook zo zijn leuke kanten, maar de temperatuur vind ik minder...

    BeantwoordenVerwijderen