De laatste zomerdag

24 september 2015

Afgelopen zondag was de laatste zomerdag van dit jaar. Ik hoor het liedje van de Fata Morgana nog steeds. Ik waan me nog in het Sprookjesbos, waar we veel te kort zijn geweest. Ik proef nog steeds al die zoete snoepjes, en Chocomel frappé (met slagroom, nootjes en karamelsaus). En ik voel de warme zonnestralen nog op mijn gezicht, want lekker weer was het. Ik zie de bladeren van de hoge bomen nog dansen in de wind en ik herinner me de verhalen van de attracties nog. En de kriebels in mijn buik toen de Baron 1898 recht naar beneden dook.
Maar ik voel vooral heel veel liefde voor de mensen met wie ik was, op deze laatste dag van het fijnste seizoen.

Gewoon even niet meer dan heel veel fotootjes van een suuuuuuuuuuuper toffe dag. Met als laatste foto ook de laatst gemaakte foto. Dit zijn mijn broertje, ik, mijn zusje, haar vriendje (die op deze dag jarig was) en Lucas. Lief.

Liefs

4 gedachten:

  1. Ooh, wat ziet het er uit als een mooie en leuke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe foto's, een beetje kunstig zelfs! Ik wil echt eens terug naar de efteling joh!

    BeantwoordenVerwijderen