365 dagen project - week eenendertig t/m drieëndertig

14 september 2015

Voor deze daagjes moest ik even wat andere foto's uit gaan kiezen! De foto's die voor de hand lagen, had ik namelijk al vaker gebruikt of op IG gegooid of hier, en ja, dat is niet zo leuk. Want hoewel ik die foto dan het mooist vond van die dag, is het toch een beetje saai en oud. Nu dus wat andere fotootjes. Ook eens leuk. Aangezien ik er toch veel te veel per dag maak :'). Ohja en omdat ik het tempo een beetje omhoog wil gooien met het plaatsen van foto's, plaats ik nu meer dan twee weken tegelijkertijd :). Ook omdat ik toch niet alle foto's plaats die ik heb gemaakt.

209/365 Zelf appelchips maken! (recept)

211/365 Mijn lunch bij m'n oppasgezinnetje, een groene smoothiebowl met nog meer fruit en fruit en fruit.

212/365 Ik ging deze dag naar Heavenly Cupcakes (en kijk dit bedoel ik nou, dit is al de derde keer dat ik dat vertel) en daarna nog naar het fijne winkeltje Voorlopig, op de Nieuwe Binnenweg 165.

213/365 Het is 1 augustus! Luc en ik zaten de hele dag bij The Tea Lab, te bloggen en werken en vooral eten en drinken (god wat had ik een honger die dag). We hebben dus ook vet veel uitgeprobeerd en ik kan je vertellen dat het erg lekker is. Ik had uiteraard eerst thee (ook al wilde ik geen thee, het moest een soort van van mezelf want ik dacht Hé je zit in The Tea Lab, neem een kop thee) en het was lekker en de omschrijving zei dat het zou zorgen voor inspiratie, en dat leek me wel chill eigenlijk. Daarna nam ik broodje pindakaas met komkommer en gebakken uitjes. Deze was ook lekker maar vooral erg klein. Daarna een heeeeerlijke latte en een heeeeerlijke stukje bananenbrood of zoiets. Iets met nootjes erin waarvan één nootje leek op een hartje.
En nu heb ik deze foto uitgekozen om te plaatsen en Lucas kijkt hier heel lief en onschuldig, maar hij heeft sinds kort de gewoonte ontwikkeld om zijn middelvinger op te steken als ik een foto van hem maak (hahaha mijn hele telefoon staat vol met foto's van Lucas en zijn middelvinger omhoog). En hij zegt dat hij het van mij heeft geleerd, ooooh.

214/365 Balkondate. Nog een nachtje slapen en dan naar Lille... JEEJ.

217/365 IJS IN LILLE!

218/365 Heel veel liefde in Lille.

219/365 We wilden graag uitgaan deze avond en toen kwamen we bij iets super hips (nadat we gingen bowlen, haha. Dik verloren natuurlijk), namelijk Gare Saint Sauveur. Dit is een oud treinstation en daarin zit nu Le Bistrot Le St So. En daar werd hippe muziek gedraaid en er hingen hippe tl-buizen en er waren leuke Lillenaren en het zat vlak bij de kunstacademie. Het was echt heel leuk! Helaas had ik niet begrepen dat toen wij ons eerste drankje gingen halen, het gelijk ons laatste drankje was en na 10 minuten de lichten aangingen en iedereen langzaam weg ging. Het was echt pas 12 uur ofzo. Jammer. Wij hadden wel zin in een pardie. Oh en op de bekers zat huurgeld dus we hebben er een mee naar huis genomen. :)

220/365 Palais des Beaux Arts. Super pretty!

221/365 Stiekem ergens naar binnen fotograferen in Lille. Eerst vond ik het niet erg om te doen maar toen zei Lucas 'dat kan je echt niet doen joh' en toen werd ik bang om betrapt te worden, maar ik deed het toch en ik ben best blij met de foto.

224/365 Pleinbioscoop! Met mijn huisgenootje Aline en Lucas. Het was een heerlijke warme avond en we hadden ook echt een goede avond voor de Pleinbioscoop, want de dagen erna was er 's avonds veel regen...

225/365 Weet je nog dat het zo ontzettend stormde? Dat was hier. We wonen aan een groot kruispunt en konden de stoelen van Angelo Betti over de straten zien vliegen. De regen leek wel in golven over de Schiekade heen te komen. We vonden het allebei super boeiend en Lucas werd zo mooi met dat aparte licht van buiten en die vage schaduwen van de regendruppels op zijn gezicht.

226/365 Pizza! Van de beste buurman, Angelo Betti (ja van die vliegende stoeltjes).

227/365 Super lekkere pasta! Wel echt zo'n gerechtje dat ik niet zo snel op een doordeweekse dag zou maken, en nu maakte ik 'm dus ook op zaterdag. Heerlijk en een recept van de AH.

228/365 We gingen naar Lokaal, super fijn koffietentje (al vind ik het binnen wel erg donker). Ik heb daar echt een meeeeeega lekkere tosti gegeten, met gegrilde groenten en geitenkaas. Jongens jongens wat was die lekker.

Ik merk dat ik het echt niet leuk vind om achter te lopen met de foto's en ook minder gemotiveerd raak om ze online te zetten, haha. Stom. Ik wil gewoon weer verder met waar ik nu was. Maar daarvoor moet gewoon ik opschieten!

Wat ga jij doen deze maandag? Ik ga stage lopen en vanmiddag eens een keer wat huiswerk maken.. Zo oneerlijk vind ik dat, huiswerk naast een stage ;). Laat me gewoon chillen in de middag! (oké oké maak je daar maar niet druk om, ik zorg heus wel voor ontspanning.)
Liefs!

2 gedachten:

  1. Wat een mooie foto is dat, die van Lucas in de storm! En verder ook weer prachtige plaatjes. Mmmmh, die pasta ziet er overheerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een goede herinnering om die pasta eens te gaan, hij ziet er zo lekker uit! En storm is ook heel gaaf om naar te kijken, als je er tenminste niet door heen moet. Zelf vind ik storm het leukst als je aan het kamperen bent in een klein tentje en het buiten keihard onweert. Klinkt een beetje eng, maar dat is zo rustgevend! (tenminste, als je niet wegdobbert op je luchtbedje haha)

    BeantwoordenVerwijderen