Analoogjes

7 augustus 2015

Deze foto's lijken random en dat zijn ze ook wel maar ze komen ook weer van hetzelfde rolletje dus dat hebben ze gemeen.
Al dagen heb ik het dilemma om m'n analoge camera wel of niet mee te nemen naar Lille. Ik weet het niet ik weet het niet. Van de ene analoge camera is de lichtmeter kapot en bij de andere zit de lens los, alsof ik 'm moet vastschroeven. Dus lekker fotograferen is het niet. Daarom twijfel ik. Ik heb een wegwerpcamera gekocht maar nu ik deze foto's zie, en hoe scherp ze zijn en hoe mooi een kleine scherptediepte is en hoe veel charmanter analoge fotografie eigenlijk is en dat het zo tof is om soms dubbel te belichten, bewust of onbewust dan wel onbedoeld. Ik ga even rolletjes zoeken en kijken of ik m'n lens meer vast kan maken. Ik wil 'm ook niet ineens verliezen tijdens het lopen, dan is de lens kapot..

1: Plantje. 2: Mooie dieren in de Haagse duinen. 3: Arnhem. 4: Cute poeeeees. + dubbel belicht.

Liefs!

3 gedachten:

  1. Oooo wat mooi weer <33 en mm lastige keuze lijkt me.. zou zonde zijn als de lens stuk gaat! Hopelijk kun je 'm nog n beetje maken :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie foto's heb je gemaakt. Lastig ja, welke camera je nu mee kan nemen op vakantie, aangezien er aan beide iets mankeert. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die laatste foto, zo mooi! Wel balen dat beide camera's niet meer helemaal heel zijn....maar het lukt je vast wel om mooie foto's te maken daar!

    BeantwoordenVerwijderen