365 dagen project - week zevenentwintig en achtentwintig

16 augustus 2015

Hoi hoi! Meer fotootjes van het 365 dagen project ;). Hopelijk begin ik een beetje in te lopen... dit zijn foto's van begin juli!

180/365 Het verlengde van de straat waar ik woon is mooi.

181/365 Naar school voor een tentamen... oh wat ben ik blij dat die periode voorbij is joh!

182/365 Hoi juli! De maand konden we niet beter beginnen. We hadden ons laatste tentamen gehad vandaag en lieve vriendinnetjes van mijn studie en ik gingen eerst eten bij De Zwarte Ruiter in Den Haag (echt een aanrader! Check dat bord dan..) en daarna naar de Ladies Night van Pathé. Haha, ik was nog nooit naar een Ladies Night geweest en had de eerste Magic Mike niet eens gezien, maar het was super leuk om op de foto te gaan met chippendales ;) en de film te kijken. Haha. Bij De Zwarte Ruiter at ik een portobelloburger (dat wilde ik al zo lang proberen), frietjes, een super lekkere salade en een sausje. Alles was zelfgemaakt en bio. Het was die dag bloedjeheet en dat is natuurlijk heerlijk :) maar toch wilden we graag in de schaduw zitten (en geloof me, ik wil nooit in de schaduw zitten).

183/365 Via Instagram had ik meegedaan aan de give-away van Feel Good By Food en Superfoodclub. Via de Instagram van Chantal deed ik mee en ik won! En wat ik won was dit fijne pakket met superfoods - de lekkerste en zachtste gojibessen en moerbeien die ik ooit had gegeten. Meestal zijn deze namelijk harder en taaier en ik wist niet dat ze zo lekker konden zijn.

185/365 Lucas en ik vierden onze verjaardagen! De mijne was al in oktober geweest - haha - en Luc was in juni jarig. Het was echt een super fijn feestje met lieve mensen en we eindigden in Bar, waar Valerio stond te draaien (leuk!). Weet je nog, dit was die zaterdag in juli dat het suuuper heet was. Dit was de week van de hittegolf.

186/365 Met twee vrienden die bleven slapen na het feestje gingen we bij de Tour de France kijken! Het was die dag super heet in het begin en daarna begon het te regenen - op deze foto begon het al flink te waaien en daar kregen we wilde haren van.

188/365 Guuuus op een overbewerkte foto.

191/365 Amsterdam met mijn lieve zusje! Dat was echt een heerlijk warme en mooie en leuke dag en we hebben genoten van de mooie stad en haar huizen en eten en Slushpuppies en Swirls (de nieuwe naam voor Swirl is stom dus die gebruik ik lekker niet). En in de avond was Lucas met zijn collega's aan het chillen bij de Fenix Food Factory en vroeg mij om te komen (eigenlijk belde zijn collega naar me op haha, zij vond dat ik er ook bij moest zijn). EINDELIJK was ik dan eens bij de Fenix Food Factory geweest en at er een heerlijke vegaburger. Wat een beetje jammer was, was dat ik deze dagen op vloeistof moest leven omdat ik twee dagen hiervoor m'n verstandskies had laten verwijderen (op een alternatieve manier, lang verhaal) en ik eigenlijk m'n mond niet open kon doen en niet kon kauwen. Het broodje was snel koud. Maar wel lekker. Maarrrrr dus voor deze dag lekker 3 foto's!

192/365 Koffie bij Urban Espresso Bar, nadat we bij de bieb boekjes hadden gehaald over Lille :).

193/365 M'n schoonouders waren bezig in de tuin en bij het weghalen van de composthoop vond Luc een egeltje! En ik wilde 'm natuurlijk oppakken en 'm een ander fijn plekje geven. Wat een cutie. En stekelig ook.

By the way, ik ben gestopt met het uploaden van mijn foto's op Tumblr omdat ik ineens inlogproblemen kreeg.. Veel van mijn foto's zijn wel te vinden op Instagram! :).
Wat zijn jouw plannen voor deze zondag? Ik ga in ieder geval ergens koffie drinken met Laura en verder misschien wat aan het huis klussen of bloggen, I don't know! Liefs!

4 gedachten:

  1. Ohhh leuke foto's weer! Heerlijk al dat eten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die foto met dat egeltje, zo cute! En yay voor de lieve wildeharenfoto! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk overzicht en mooie foto's! Egeltjes zijn zo cute om te zien :) Leuke trui heb je aan!

    BeantwoordenVerwijderen