365 dagen project - week vijfentwintig en zesentwintig

2 augustus 2015

167/365 Dit is echt zo'n super cute poes en ik kom 'm (of haar?) wel eens tegen als ik van het station naar huis loop. Super schattig, wil altijd geaaid worden en ligt vaak op automotorkappen, ik denk omdat dat lekker warm is. Lief! Je kunt 'm tegenkomen op de Spoorsingel.

Here I am again! Momenteel ben ik met Lucas aan het chillen in The Tea Lab in Rotterdam (super leuk tentje!). Ik blog, Lucas doet ook iets op zijn laptop. Stiekem vind ik dit echt heerlijk - gewoon ergens in een mooi koffietentje (of theetentje in dit geval, al hebben ze ook verschillende soorten koffies en kan ik niet wachten om een latte met coconutmilk te proberen) zitten met onze laptopjes, koffie drinken, genieten van de mooie omgeving (want daar ben ik echt een sucker voor en het ziet er hier erg leuk uit), fijne muziek en good company. Ik drink een theetje, ik vond dat ik mijn eerste bezoekje aan The Tea Lab niet kon doen zonder thee te drinken. Het is een Appleberry road-thee, 'een friszoete combi (appel/bessen) voor inspiratie en kracht'. Dat leek me een mooie voor tijdens het bloggen.

Oeh, en we kregen ook nog eens trek. Ik wacht met smart op mijn oathiebroodje met bio pindakaas, komkommer en soeroendeng, hihiiii heel erg benieuwd.

Oké, nu begin ik echt.

166/365 Deze pasta heb ik echt heel vaak gegeten toen ik alleen at thuis. Het is een ovenpastaatje met spinazie, pastasaus, ei, kaas en komijn. Ik gebruik biologische komijnenkaas, een biologisch eitje en bio pastasaus van de AH, omdat daar geen suiker in zit. Echt een aanradertje dit joh, mocht je vegetarisch eten. Super lekker. En zo ziet ie eruit als je 'm uit de oven haalt.

168/365 Hier heb ik zo vaak gestudeerd: de Stations Huiskamer. Ik was hier verleid door de Starbucks om een veel te dure Cookie Dough koffie te nemen en hij was heeeeel lekker, met stukjes chocola. Ohhhh. Maar die foto laat ik niet zien want die vond ik lelijk (maar je kon stemmen op een smaakje met een # dus ik plaatste 'm wel op Instagram ha ha). Op de foto zie je een klein deel van het hele toffe interieur bij de Stations Huiskamer.

171/365 IJskoffie! Super lekker. Hier werkte ik weer bij de Stations Huiskamer, net zoals de dag ervoor en de dag ervoor (en dus ook de dag ervoor, foto 168). Ja, mijn leven was op dat moment zeer opwindend. Maar gelukkig kon ik mijn eigen ijskoffie meenemen.

Ah, even tussendoor. Het oathieboordje met pindakaas, komkommer en soeroendeng is erg lekker! Maar wel een beetje klein...

172/365 If you want to treat yoself: kwark met banaan en Oreo. Need I say more? O en het was deze dag 21 juni, wat betekende dat Luc en ik 6 jaar verkering hadden! Hoeraaaaaa. Helaas had ik de volgende dag een tentamen en was iets leuks doen onmogelijk :'(.

173/365 In de Stations Huiskamer in Den Haag. Ik had met mijn zusje afgesproken omdat zij haar toelating had gehad voor het Conservatorium.. en ze is aangenomen! Knap kind.

174/365 Guusje is zo cute en ze kwam bij mij liggen toen ik studeerde.

175/365 GOSH zo lekker, chocoladekoffieijs! (Receptje binnenkort online hoor dames en heren, dit kan ik natuurlijk niet van jullie onthouden)

176/365 De Turkse supermarkt verkocht gestippelde banaantjes voor cheap! Jeeeeeej. Lots and lots of bananaicecream in the future :D.

177/365 Lucas kwam met het goeie idee om sushi te maken, hmmmmmmmm.

178/365 Lunch. In Londen aten we wel eens pecannotenbroodjes en dat vonden we allebei echt heeeerlijk en ze zijn echt nergens zo lekker als daar, en helaas was dit broodje dus ook een beetje een slap aftreksel.. Veel droog deeg en weinig vulling, boe :(.

179/365 Deze handige havermoutbakjes wilde ik al een tijdje proberen, maar ik vond ze best duur.. 3 euro bij de AH to go. Ik probeerde het en ik vond het VIES. Maar echt zo vies dat ik het niet eens op at. En ik gooi echt bijna nooit wat weg, dus dat zegt was. Bah.

Om weer even terug te komen op de lunch.. hihi. Zoals ik al zei wat het oathiebroodje niet echt groot. Dus hè, ik zei ook al dat ik zin had in een koffie met coconutmilk. En ik nam nog een bananenbrood plakje, hihi. En voor jou lijkt het misschien of ik dit allemaal binnen vijf minuten heb verorberd, maar stiekem gingen er wel een paar uur overheen, hoor. Ik ben een trage blogger en ondertussen klets ik met Lucas en maak ik foto's en kijk ik in de Linda naar naaktkatten (echt zo leuk vind ik die! Ik wil dat Guusje voor altijd blijft leven, maar mocht ze er niet meer zijn dan wil ik sowieso een naaktkat, ik vind ze echt fantastisch en mooi en leuk en ze schijnen mega lief te zijn, en knuffelig en goed te luisteren) en maak ik nog meer foto's en raak ik afgeleid door lekker eten. En daarnaast bestel ik in koffietentjes meestal alleen een koffie haha, en geen hele lunches en snacks, maar nu had ik echt trek. En het is vakantie. En ik had er zin in. Het mag heus wel eens hoor, Sanne. ;). En de coconutmilk maakt de koffie lekker zoet trouwens!

Fijne en warme (hoera!!!!) zondag gewenst vandaag!

3 gedachten:

  1. Oh, die foto van Guusje! Ze lijkt door het licht bijna een paarse gloed te hebben, zo mooi hihi. Balen van het havermoutbakje, zoiets meenemen onderweg lijkt me best handig. Maar ja, er zijn gelukkig nog genoeg andere lekkere dingen van de AH to go (ik had gisteren voor het eerst de falafel hummus wrap en wow die was zo lekker!). Jij ook nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's weer! Die stationshuiskamer klinkt ideaal, die zouden ze op elk station moeten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa naaktkatten! Lijkt me ook zo leuk hihi! Ik keek vroeger heel vaak 'cats 101' op.. discovery channel ofzo? Heerlijk programma over verschillende kattenrassen. De Noorse boskat en de naaktkat zijn me nog wel het meeste bij gebleven! Zo cute.

    Wat een fijne foto's weer! En ohhh Guusje! Lief!
    Gave foto ook met al die spiegels! Wat tof dat je zusje is toegelaten! Wat speelt/doet ze?

    BeantwoordenVerwijderen