365 dagen project - week negenentwintig en dertig

23 augustus 2015

Week 30 alweer! En foto 200 ook al gepasseerd! Wauw, dat gaat snel. Twee jaar geleden op dit moment was ik helemaal klaar met dit project, wat ben ik blij dat dit niet weer zo is joh.. Ik vind het nog steeds leuk! (maar wel jammer dat ik achter loop met het uploaden, maar oké... :') that's me)

194/365 Smoothie! Ik had m'n twijfels bij deze combo, het was een tip van Luc: aardbei, sinaasappel, wortel en tomaat. En hij was heel lekker! Ik weet de verhoudingen alleen niet meer zo.. oeps.

195/365 Olie.

196/365 Mijn zusje maakte een matcha latte voor me toen ik haar eens bezocht bij haar werk - vlak bij mijn werk! LEUK. Het is een sushi restaurant (met café, waar ik hier zat), dus ik hoop dat ik daar vaak na werk sushi mag gaan eten ;).

197/365 Watahmellon.

198/365 Sinds een paar dagen hadden wij een nieuw huisgenootje, een Mexicaans meisje en ze is heel leuk! En ze ging voor ons koken en we dronken echte tequila uit Mexico (die dus ook gewoon echt lekker was) en aten lekker!

199/365 Hier ging ik voor het eerst naar Bertmans en ik werd gelijk verliefd. En de foto bovenaan is ook van deze dag, we gingen daarna naar Lucas zijn werk om daar ook weer te werken (dat doen we vaker de laatste tijd - Lucas werkt aan zijn bedrijfje en ik blog en ik vind dat echt heel leuk, zo samen, met lekkere koffie ergens in een - nieuw voor ons - koffietentje) en we aten er en werkten door en gingen pas terug naar huis in het donker zonder licht op onze fietsen en de politiemannen hadden ons door en toen moesten we lopen. Helemaal naar huis. Fitbit blij.

200/365 We wilden gaan klussen vandaag, maar ik was te lui deze zondag.. dus. Koffie, ergens anders. Bij Man Met Bril koffie, echt om de hoek bij ons. Super fijn tentje, wel weinig werkplekken. Maar wel tof, met Rotterdamse koffie, op een mooie locatie (in de Hofbogen). Ga er eens heen!

201/365 We aten pannenkoeken! Lang niet meer gedaan. En ohja, ik bakte ze zelf. Nog nooit gedaan.

202/365 Hihiiiii dit ben ik! MET EEN BLOTE BUIK. Ik mijn bikinitopje, en mooie broekje van de Monki waar ik verliefd op ben. Stiekem vind ik de foto's van sportieve dames in hun sporttop altijd zo mooi en dit kwam toch wel een beetje in de buurt. En ik vond deze foto daarom ook mooi en ik werd er heel blij van dat ik zo blij ben met m'n figuur! Want dat kan nogal eens een beetje een issue zijn..

203/365 Mijn eerste werkdag bij mijn vakantiebaantje! Lucas heeft 10 jaar lang in een tekenvakhandel gewerkt (nee hij is niet mega oud maar hij begon gewoon vet jong met werken) en daar werk ik nu. Dus ik ken de winkel, ik ken het personeel en iedereen is zo aardig en leuk en er komen klanten in de winkel die ik ken, dus leuk leuk leuk! Ik ben aangenomen voor computerklusjes, maar heb ook al een paar dagen in de winkel gestaan en hoewel ik niks weet van de spullen die we hebben (shame on me met twee jaar kunstacademie-geschiedenis), ben ik wel lekker bezig en heeft het koffie-apparaat heerlijke espresschoc (je raadt al wat dat is ja). Dus, leuk! Extra money, whoehoe. En vanaf september wordt het hopelijk mijn zaterdagbaantje, maar dat is nog niet helemaal rond.

204/365 Lieve zwanen toen ik ging oppassen. Kijk nou hoe pjoepig! Mama en papa zwaan zijn weg (hoort dat, als de babyzwanen ouder worden?) en mijn oppaskindje en ik ging de kindjes voeren. Enthousiast kwamen ze aangewaggeld. LIEF. Ook lief dat er een wit is.

205/365 Toch maar wel klussen, want we wilden het allebei zo graag! Dus. De cd-muur, Lucas zijn jarenlange project, zijn kindje, zijn trots.... eraf. Helemaal eraf. Eerst de cd's eraf, toen het behang eronder eraf, toen een laag spul erop, toen nog een laag van dat spul, toen een laag gips en toen verf. Op deze foto zie je mij ook wat doen (ik heb ook wel wat gedaan hoor, maar niet meer dan 30% van het werk. OOOO. Maar wel geschilderd, dat was leuker!)

206/365 Deze zaterdag ging ik lunchen met het knapste kind: Renée. Mijn lieve lieve Renée. We gingen naar Bertmans. Het weer was ruk, we liepen door een storm naar de lunchroom en die was proppievol, we wisten nog net ergens aan te schuiven. We aten heeeeeerlijk: ik had de vegan pancakes met cashewcream en blauwe bessen en Renée een Aziatische salade. :D En toen door de regen weer terug.. Je kan al raden hoe mooi onze haren en make-up zaten.

207/365 Okéeeeeeee alweer koffie. Want dat vind ik nou eenmaal zo leuk en gezellig en Rotterdam heeft zo veel mooie plekken die ik nog niet ken! Klup was toen net open en erg leuk! Try some coffee there als je aan het shoppen bent, het zit namelijk in de stad, vlak bij Schouwburgplein.

1 gedachten:

  1. Als je eenmaal voor het eerst zelf pannenkoeken hebt gebakken, wil je niets anders! Zelfgemaakte pannenkoeken zijn zoooo lekker. En fijn dat je vakantiebaantje je bevalt! Het scheelt altijd een een hoop als je de mensen die er werken al kent.

    BeantwoordenVerwijderen