365 dagen project - week negentien en twintig

12 juli 2015

Hoi! Weer nieuwe fotootjes!

En na wat een lange tijd zeg. Pfoe! Eindelijk weer bloggen, I am so happy. Nou, echt niet alleen omdat ik weer kan bloggen. Maar vooral ook omdat ik van de zonnestralen kan genieten zonder dat ik het idee heb dat ik nog duizend toetsen moet leren, leuke dingen kan doen met mijn zusje in mooie steden, wijntjes kan drinken bij fijne nieuwe hotspots in Rotterdam, kan knuffelen met Guusje, mijn moestuintje kan verzorgen, series kan kijken, kan chillen in de zon, heel veel lekker kan eten, een verjaardagsfeestje met mijn vriendje en een vakantie plannen.

Ik heb heel heel heel veel foto's in te halen. Let's do this, hihi.

123/365 Fijne hapjes bij m'n schoonouders. Hier at ik nog vegan en er werd altijd zo goed voor me gezorgd! Ook toen ik vega at trouwens, en nu weer :). Kortom, altijd. ;). Oh + dit zijn mijn toffe schoentjes had ik gekocht met Koningsdag in Utrecht :) toen ik ze zag was ik in LOVE en toen ik de prijs hoorde - 7 euro - was ik verkocht. Ik was al zo lang op zoek naar zulke schoentjes maar ik heb het geld er nooit voor over + ik koop eigenlijk liever niks nieuws dat van leer is, tweedehands vind ik welk oké. Het zijn leren schoentjes uit New York dus ze zijn hier vast ook erg uniek and I like that.

125/365 Heel even ging ik op en neer naar het bevrijdingsfestival van Rotterdam. Het zorgde eigenlijk vooral een heleboel stappen op mijn FitBit hihihi, want tegenwoordig loop ik alles ipv dat ik fiets. En ik was er echt maar tien minuten en toen dacht ik 'hoi ik ga weer', want zo boeiend was het niet. En ik was alleen, feestjes zijn leuker samen I guess.

126/365 Eten met het huis! Samen met Luc maakten wij ons lievelingsmaaltje: gado gado ♥.

130/365 Vegan sushi! The perks of being vegan ;). We aten namelijk Chinees en daar hou ik meestal niet zo van, maar omdat ik vegan at mocht ik lekker sushi nemen hmmmmmm.

131/365 Heerlijk! Dit was zo'n dagje in mei waarop het warm was en daarna kregen we weer een heleboel herfstdagen, remember? In de ochtend ontbeet ik in het park en in de avond nam ik Luc mee naar het park voor ons avondmaaltje :D yay.

132/365 Poepie mama met haar poepie babyduifjes! Wel in de supersmerige peukenbak van de buren, maar hé. Babyduifjes. Snoezig. Helaas helaas helaas helaas is de natuur hard en maakte ze me bijna aan het huilen want op een ochtend ging ik kijken of mijn snoezepoezeltjes al gegroeid waren en toen zag ik iets wat je niet wil weten, maar ik kan je verklappen dat er geen babyduifjes meer waren. Geen levende, dan. :'( huilie huilie, zo zielig.

133/365 Gekke lucht, maar wel cool.

136/365 Hihiiiiii tijd voor de markt. Dit was zo cheap, 17 euro joh.

137/365 Mijn broertje had een roeiwedstrijd naar Delft en ik fietste samen met zijn coaches de route met 'm mee! Super leuk :).

Dat waren weer twee weken! Ik denk dat ik vaker een update ga plaatsen, aangezien de foto's natuurlijk al lang gemaakt zijn ;) en ik mega achterloop. Ik ga het recept voor de gado gado ook nog eens plaatsen want hé, favo gerecht en nog nooit een blogbericht over geschreven! Ook heb ik trouwens een mega leuk weekend :D met lekker weer en lieve mensen, ik hoop jij ook!

Ik hoop op een heeeeleboel mooie warme dagen en heeeel veel lekker eten met veel lieve mensen en af en toe nog een dagje werken ;), anders kan ik al die dingen niet doen natuurlijk. Fijn weekend verder!

Liefs!

5 gedachten:

  1. Ahhh wat fijn en vrolijk dit allemaal! Behalve de duifjes.. wat naar :(
    Wauw die marktaankopen ook <3
    Fijne zondag nog eventjes! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaatjes weer!! Arme duifjes. Kijk jij uit op die peukenbak van de buren? Het deert de duiven niet om ernaast een nest te maken... Best raar. Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, zo jammer van die duifjes :(. Wij hadden hier ook een nestje zitten. Mama en papa duif hadden echt een mini nest gemaakt en als de kleine duifjes gegroeid waren dan pasten ze er nog met moeite in.

    Mooie food foto's alweer Sanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop ook dat het nog lang mooi weer blijft, dat is toch wel fijn in de vakantie. En ik ben benieuwd naar het recept voor gado gado :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aawww babyduifjes, zo lief! Jammer dat ze er niet meer waren :( - The perks of being vegan, hahah natuurlijk. being vegan is echt leuk en interessant while it's for a good cause!
    Ik wil ook gado gado, lijkt me heeerlijk- not to forget the sushi <3 love!!!!

    Leuk post Sanne! Je nieuwe schoentjes zijn mooi :)
    Jade x

    BeantwoordenVerwijderen