Analoogjes

31 mei 2015

Ik vind dit zeer fijne analoge foto's :). Op de eerste foto, gemaakt in Tape in Arnhem, staat de knappe liefde van mijn leven // De tweede foto was in het mooie lieve LolaCato in Arnhem // De derde foto, je raadt het al, was een bordje havermout met duizend toppings. En ik ging freelensen // En de vierde foto was ook in Arnhem, sommige delen waren erg volgroeid met natuur.

{Gefotografeerd met mijn lieve Praktica Super TL}

Liefs

8 gedachten:

  1. Mooie foto's! Analoge fotografie zorgt altijd voor zo'n fijne sfeer op foto's. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto's! :) En stiekem best fijn om zo nog stukjes van Arnhem voorbij te zien komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat moooiii!!!! I really like the effect and the feeling it gives me when looking at them! I love it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat prachtig! Wat voor camera heb je?
    Vooral de tweede foto met die schaduwen en die schelpjes die daar onscherp hangen vind ik geweldig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, heel mooie foto's!! Hoe digitaliseer je je analoge foto's? Gewoon inscannen?

    BeantwoordenVerwijderen