365 dagen project - week vijftien en zestien

26 april 2015

Daar is 't dan hoor! Weer wat fotootjes van het 365 dagen project. Yes, een weekje te laat, je weet wel, tentamens.. Maar nu ben ik weer een vrij vrouw en kan ik bloggen en naar de markt en koffie drinken met mijn vriendje en boeken lezen en vandaag naar de Swan Market met mijn zusje. I am glad!

95/365 Pasen! Mijn ouders hadden ons - mijn broertje, Lucas, mij, mijn zusje en haar vriendje - uitgenodigd voor een paasbrunch en voor het eerst nam mijn zusje haar vriendje mee naar mijn ouders. Wat zijn ze een lief stelletje! Mijn ouders hadden duizend lekkere dingen gehaald voor de brunch en ik geloof dat ik die dag meer heb gegeten dan met kerst.. Echt waar. En yes, ik weet nog dat ik hier zei dat ik hoopte dat we eieren gingen zoeken maar bang was dat we daar te oud voor waren, maar for some reason ging Lucas paaseieren verstoppen en wij ze allemaal zoeken, haha. Vet leuk! Had jij fijne paasdagen?

96/365 Voor de dag hierna maakte ik onder andere chocolaatjes, want lieve klasgenootjes en ik hielden een high tea! Ik gebruikte dit recept.

97/365 En dit was dan de high tea de volgende dag. We waren met z'n zessen en hadden zo veel! Want hier stond nog lang niet alles op - we hadden ook nog twee soorten wraps, groentespiesjes, veel theesoorten natuurlijk en nog meer! De lieve meisjes hadden heel veel rekening gehouden met mij en we hebben allemaal heerlijk gegeten volgens mij.

98/365 I love moestuintjes!

99/365 Ook de foto bovenaan hoort hierbij - dit is toch heerlijk? In de ochtend heb ik zon in mijn kamer en op mijn balkon en dat is zoooooooo fijn en Guusje vindt het ook zooooo fijn.

100/365 WAT! Foto 100 alweer! Super cool. Vandaag ging ik even met Luc op pad en fietsten we naar Hillegersberg (en zag Luc nog Herman den Blijker in z'n auto z'n terrein op rijden, haha) en chillden we even bij het water.

101/365 Tijdens het leren van tentamens kan ik gefascineerd raken door van alles.. zo ook door thee.

103/365 Lieve Guuspoes.

105/365 Pre-workout snack: dadel met pindakaas. ZO LEKKER.

106/365 Mijn lieve knappe vriendje kreeg vandaag zijn diploma! En daarna vierden we dit + dat hij een baan heeft. We gingen uiteten bij een super leuk restaurant, De Olijventuin, met zijn ouders en zusje.

107/365 Dit mooie tasje had ik ontvangen van Fleur!

108/365 En ik ging naar een festival! Down-Under the Festival, in Eindhoven. Het was echt een heerlijk dagje met muziek en dansen en frietjes. Ik had al een tijdje niet meer zoiets leuks gedaan en het was een mooi begin van de lente.

Heb jij van de zon kunnen genieten de afgelopen twee weken?
En heb je nog fijne plannen voor deze zondag?

Liefs!

7 gedachten:

  1. Wat een leuke foto's! Dadels met pindakaas, dat ga ik ook eens proberen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel te leuk dit! Word er helemaal vrolijk van!
    Liefs Iep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Festivals zijn zo leuk om heen te gaan. Ik kijk alweer helemaal uit naar Bevrijdingsdag, omdat er dan ook overal festivals zijn (of nou ja, ik roep wel zo hard overal, maar ik ga al jaren naar dezelfde haha).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie Foto's Sanne! Je bureau ziet er heeel leuk uit, Hillegersberg ook trouwens! I would love to go there someday.
    Love this post!
    Jade x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's. Het eten ziet er ook allemaal zo lekker uit, krijg er meteen weer honger van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's!! Vooral de thee, gaaf! Proficiat voor je vriend, diploma en baan, top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n mooie foto's alweer. Wat is het leuk dat de zon 's ochtends bij je binnenvalt. Lijkt me heerlijk. Ik krijg spontaan zin in een picknick door het zien van je foto's!
    Oja, ik stuur je binnenkort nog een keer een mailtje hoor! druk druk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen