Instagram dagboekje

29 maart 2015

Hoi! Een Instagram-dagboekje - dat doe ik eigenlijk nooit meer. Dus dat werd weer eens tijd! Je kunt me volgen op @omdatikdatwil.

Toen het nog winter was in Rotterdam. • 'Sometimes I wake up and all I can think about is what I'm going to eat that day' - zo waar! • Mijn Guuspoes. • Super lekkere hazelnotenchocoladepasta! Maar met drie ingrediënten, namelijk hazelnoten, dadels & rauwe cacao. • foto 42/365 • Zo'n fijne dag gehad met Laura!

Poes + boek + zon + smoothiebowl = ❤❤❤❤❤. • TAPE • koffie + gembercitroenthee with my love in Arnhem. • Ik, in het mooie FrouFrous Vintage in Arnhem. • Groene smoothiebowl met kiwiberries. • De heerlijke chiapudding gemaakt door Laura, uit Powerfood van Rens Kroes, getopt met veel fruit, noten en zaadjes. • En dit ben ik! Toen ik op de helft was van de 30 day shred - inmiddels ben ik klaar.

Blogberichten bij de Instagramfoto's:
4. Hazelnotenchocoladepasta.
5. 365 dagen project.
7. Chocoladepindakaas smoothiebowl.
9. Dagje Arnhem met mijn lief.
10. Zoete groene smoothiebowl met kiwiberries.
12. Ik heb 't gedaan: de 30 day shred! (#1).

Zit jij ook op Instagram?

Fijne zondag, liefs!

3 gedachten:

  1. Mooi dagboekje! Nee, bewust niet op Instagram, anders kom ik nooit meer achter de computer vandaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die quote, zo zijn mijn dagen af en toe ook. Maar dat is oké, want eten is ook gewoon heel lekker. En nog bedankt voor het delen van mijn blog op facebook! Dat vind ik echt heel leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen