Bedankt voor de leuke berichtjes, lieve lezers!

6 maart 2015

Hoi hoi!

Vandaag een berichtje over super lieve berichtjes van jullie!
Ik word er toch zo blij van om op Instagram of andere blogs te lezen dat mijn recepten en foodfoto's in de smaak vallen! Dat de recepten die ik heerlijk vind, waar ik naar uit kan kijken en die ik met heel veel liefde op smul, jullie ook blij kunnen maken.

Het verbaast me eigenlijk gewoon! Op een goeie manier, ik krijg er een enorme glimlach van op mijn gezicht. Ik had gewoon nooit gedacht dat de recepten die ik plaats 1. echt worden uitgeprobeerd en 2. ook nog eens zo lekker of inspirerend worden gevonden, dat ze het delen ervan waard zijn. En dat wilde ik graag met jullie delen. Omdat ik het zo lief vind en er een beetje van ga blozen.


Dochter van de chef was zo lief om ovenbaked oats van mijn blog te proberen! En maakte daar een prachtige foto van, wauw. Ook lieve Elisse kon ik inspireren om havermout te eten, jeej! Een mooie foto met heerlijke toppings, zo te zien :).


Jolien verraste me met twee mooie foto's op Instagram! Ze maakte m'n bananenbrood/cake en chiapudding :D. Lekker! Echt super leuk om te lezen!

Ps. Nee, ik heb geen iPhone 9 met een megalang scherm, zoals je misschien wel snapt heb ik de plaatjes langer gemaakt, zodat het tektstje erbij paste en de twee plaatjes even lang waren. ;)

♡ Wat werd ik vrolijk van dit ontzettend lieve berichtje van Elisse op mijn tijdlijn! :D



♡ A, wauw! Ik stond niet één keer, maar wel twee keer in de Friday Favorites rubriek van Celine! En geloof me, één keer vind ik al helemaal fantastisch. Vooral omdat ik juist zo geïnspireerd raak door de recepten van Health Beauty Mind (door Celine ben ik een smoothiebowl gaan uitproberen en ik kan mijn leven nu niet meer voorstellen zonder ;)). Ook vind ik het tof dat mijn foto's worden gebruikt in haar aankondiging van het bericht! Lees Friday Favorites #2 en Friday Favorites #5 (en het recept voor de smoothiebowl + het pitabroodje op mijn blog).

♡ Van Melissa kreeg ik ook een lief complimentje op haar blog The mind of an exchange. Over mijn Instagram schreef ze: Analogy is her favorite type of photography. Her pictures are stunning. I do not like people taking pictures of their food, but Sanne just has the talent to make them so beautiful that I just love to watch her food. Vet lief!

♡ En alsof dat nog niet genoeg veren in m'n reet zijn, deelde 30dagenvegan (van de Vegan Challenge, die plaatsvond in september waar ik toen aan meedeed, en deze april weer gaat gebeuren) wel 4 (!!!) van mijn foto's! Super super lief! Als je klikt op de afbeelding, kun je zien wat er onder de foto's staat.

Dus, ik denk dat het nu wel duidelijk is hoe ontzettend leuk ik dit vind! Ik word er zo blij van. Het werkt heel motiverend en ik ben gewoon blij om jullie lekkere recepten voor te schotelen.

Voel je voortaan dus vrij om mij te taggen in je foto's van mijn recepten, of wanneer je een berichtje over me hebt geschreven. Dat vind ik namelijk alleen maar ontzettend leuk om te zien (en m'n wangen worden roder en roder en roder hihi).

Veel liefs!

4 gedachten:

  1. Ooo wat leuk allemaal!! Je maakt ook echt zuuulke mooie plaatjes, het ziet er allemaal zo lekker uit! Zo is blozen wel wel erg leuk denk ik ;-)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi ik word er ook altijd hele blij van :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent gewoon een schat! Jouw instagram blijft mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen