Analoge stranddag

13 maart 2015

Laura en ik hadden op hetzelfde moment onze analoge camera weer opgepakt, en voor dezelfde dag hetzelfde idee. Ik ging naar Den Haag en Laura stelde voor om analoog te gaan fotografern, op het moment dat ik mijn camera al klaar had gelegd. We gingen naar het strand, waar het mega hard waaide. Harder dan normaal, als ik Laura mag geloven. Zelf kom ik nooit op het strand. We gingen snel weer de duinen in, naar een soort park waar wilde grote beesten liepen. Prachtige beesten, en hoewel ik ze graag wilde fotograferen, durfde ik niet te dichtbij te komen. Lau wel. Misschien omdat ze dezelfde kleur haar hebben.

Vooral de eerste foto vind ik mooi. Laatst keek ik op de mooie website van Laurie Karine en bekeek ik daar haar analoge trouwfotografie. Juist wat ik daar zo mooi aan vond, is dat zij het moment pakt. Super knap, zeker omdat het analoge fotografie is, waarbij de camera eerst juist ingesteld moet worden. Bij mijn eerste twee foto's heb ik het idee dat ik ook het moment gepakt hebt, enigszins. Vooral bij de eerste. Dat beest (wat het is voor prachtig dier?) keek mij recht aan in mijn camera. Super tof. Jammer dat die andere er met z'n snufferd half voor staat, maar toch ben ik tevreden.

Weet jij nog mooie locaties waar ik zeker eens naar toe moet met mijn analoge camera, en waar ik momenten kan pakken?

Liefs!

12 gedachten:

  1. Wat tof! Ik was vorige week ook in de Haagsche duinen te vinden, maar heb er geen Schotse Hooglanders gespot helaas! Prachtige beesten hè en toffe foto's zijn het geworden :)
    Ben toch echt benieuwd waar die beesten liepen dan.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto's Sanne, wauw! Hier zou je je ook zeker kunnen uitleven met je camera denk ik. (Misschien wat te ver om zomaar even over en weer te komen om wat analoge kiekjes te schieten) Zoveel onverwachte momenten, dingen die mij raken maar dan net op een moment dat ik geen camera rond mijn nek heb hangen. Jammer, maar er komen vast nog meer van dat momenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooie foto's. Schotse hooglanders zijn echt zulke mooie lieve beesten. Bij het bos bij mij in de buurt lopen ze ook rond, heel tof! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige foto's zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie foto's! Als ik die beesten zo zie dan begrijp ik wel dat je niet dichterbij durfde komen hoor. Die tweede foto is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een langhaar-koe. :')
    Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan nooit reageren op jouw blog met mijn telefoon, maar gelukkig wel met mijn ipad. Ik vind deze foto's ZO mooi en had ik al gezegd dat ik fan ben van de layout van je blog? <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Was een mooie dag zo te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen