'About me'-pagina (+wie ben jij?)

27 maart 2015

Hoi! Dit heb ik altijd een van de moeilijkste dingen van mijn blog gevonden: een pagina met een stukje over mij. Geen idee wat interessant is en wat ik erop moet zetten. Een paar foto's, oké. Ik heb zelden foto's die ik mooi vind van mezelf, maar toen ik er twee had die ik wel tof vond, moest ik eraan geloven. Maar wat zet ik er verder op? Wat is interessant? En moet het alleen over mij gaan, of ook over mijn blog? Ja, toch?

Ik heb dus een 'about me'-pagina, maar stiekem noem ik 'm 'wie ben ik?'. Ook dat vind ik lastig, een leuke naam voor die pagina. Denk ik te veel na?

Bekijk hier mijn 'Wie ben ik'-pagina! Hoera!

DUS. Nu dat ik mijzelf heb voorgesteld, vind ik dat daar wel iets tegenover mag staan! Ik ben heel erg benieuwd naar jullie! Benieuwd naar de lezers van mijn blog. De lezers die regelmatig langs komen en met wie ik over en weer contact heb, maar ook de lezers die mijn blog bekijken en geen berichtjes achterlaten. Niet dat ik dat erg vind ;) uiteraard niet. Maar ik ben gewoon erg benieuwd naar wie jullie zijn!

Eigenlijk is dit dus hét moment om een beetje reclame te maken voor je eigen blog :).
Wie ben jij en waar blog je over?
Ik bekijk heel graag nieuwe blogs, ik raak graag geïnspireerd. So let me know who you are!

Liefs.

5 gedachten:

  1. Hoi Sanne!

    Ik ben Sofie, en ik blog op www.soulbambi.wordpress.com
    Ik heb je laatst genoemd in een blogpost, en wat foto's van je geplaatst. Met goede bronvermelding, uiteraard. Ik vind je foto's echt prachtig. Ik had ook niet gedacht dat ze gemaakt waren door zo'n jong meisje!
    Ik ben al 30 dus best oud ;) Houd ook veel van fotografie, schrijven en lekker eten.
    Groetjes
    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben Laura, 33 jaar en werkzaam in de online marketing. Woon in Almere, met vriendlief en onze allerschattigste golden. Naast mijn baan en mijn parttime fotografiebedrijf heb ik een blog over bloggen (waar ik overigens ook tips geef over de over mij-pagina): www.blogaholic.nl. Daarnaast heb ik nog een online magazine: www.likeandlove.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk stukje. Heb zelf ook getwijfelt wat ik er op moest zetten! Kom nog niet zo lang op je blog maar ontdek veel nieuwe blogs en zo ook die van jou! Heb zelf een blog over gezond, makkelijk en snel eten! Zou het leuk vinden als je een kijkje neemt :). Groetjes Marijke

    Http://easydailyfood.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha nee, over al die dingen twijfel ik ook vaak als het op blogs aankomt. Helemaal niet teveel denken dus. Ik denk dat je mij al wel een beetje kent, maar voor andere mensen: Ik ben Karlijn, 17 jaar en er niet iets specifieks waar ik over blog. Gewoon, een beetje van alles en nog wat. Ik ben benieuwd naar andere reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk stukje, mooie foto! Ik denk ook vaak veel te lang na, kan stukjes wel tig keer herschrijven en soms komt het er gewoon in één keer goed uit. Wie ik ben, weet je wel, maar voor andere lezers, ik ben Simone, mijn blog Moon vind je hier: http://desierkip.blogspot.nl/. Daar staat nog meer over mezelf te lezen. Ik begon ooit een blog om mijn handgemaakte sieraden te laten zien. Bij Web-log, maar die verdween en daarmee ook mijn blog, dus ben ik in 2011 opnieuw begonnen bij Blogspot. Niet meer alleen over mijn sieraden, die ik trouwens inmiddels helemaal niet meer maak, toch weer eens wat oppakken, maar over alles wat ik leuk vind om over te bloggen. Ik gebruik het ook als stok achter de deur om door mijn vakantiefoto's heen te komen en dat werkt heel aardig. Wah, wat een lang stuk, zie mijn blog voor meer dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen