365 dagen project - week negen en tien

8 maart 2015

Het is alweer maart! En ik fotografeer - gelukkig - nog met veel plezier. Wel heb ik deze periode heel veel met mijn telefoon gefotografeerd. Toen ik mijn foto's ging uitspitten, stonden er maar vier van de afgelopen weken op mijn digitale camera.

Uiteraard eerst een overzichtje, vanaf mijn Tumblrpagina.

En dan, waar jullie allemaal op gewacht hebben (ahum)... De foto's!

53/365 Oh wat heerlijk! Zon op mijn balkon! Ik kijk al zo ontzettend uit naar die ochtenden op mijn balkon, in de zon, met een goed boek en een kom havermout of een bak bananenijs, terwijl Guusje over het balkon paradeert en op de grond gaat kroelen. En ik een lekker kleurtje krijg ;) niet geheel onbelangrijk. Heerlijk! Helaas is het nu nog te koud, nog eventjes wachten…

54/365 Vakantiedag 1. Dit was zo’n ontzettend lekker dagje met Laura. Analoog fotograferen op het strand en in de duinen, daarna bij haar thuis opwarmen met chai lattes en enorme borden havermout, om vervolgens zelfgepofte popcorn en thee te nuttigen onder een marathon PLL. (Als je denkt ‘huh, déjà vu, kan kloppen hihi. Deze foto en hetzelfde tekstje had ik ook eens geplaatst op Instagram.)

55/365 Dag twee van de vakantie: met Luc even de stad in (naar de Monki, ahhh die collectie!), naar de markt en samen lunchen bij Bagels & Beans. Het was echt super ontspannen! Meestal kletsen we, maar nu lazen we allebei ons eigen blaadje. En dat was eigenlijk ook wel heel relaxt, al voelde het wel gek, omdat we er samen zaten. Maar het was ook weer chill. Als ik ergens alleen ga zitten voor een kopje koffie en om iets te lezen, vind ik dat ook heerlijk. Met z'n tweeën was het gezelliger! Ik las het Blogboek hier, wat een fijn boek is dat. Ik dronk mijn vaste drankje bij B&B: matcha latte ♡ en at een kaneelrozijnenbagel met banaan, agavesiroop en kaneel. Súuuper lekker. Als je van zoet houdt, neem je die bagel de volgende keer, capiche? O and uiteraard had ik een foto gemaakt van wat we hadden vóordat we nog een hapje of slokje hadden genomen, maar eigenlijk vond ik dit ook wel een leuk beeld ;). (Toch benieuwd naar de 'before'-foto? Klik!)

56/365 Dag drie van het weekje vakantie, heerlijk dagje naar Arnhem! Ik heb er al een berichtje over geplaatst, omdat ik er veel foto's had gemaakt en we echt fijne winkeltjes hebben ontdekt. Op FB kreeg ik ook nog hele leuke reacties op dit blogbericht, van de winkeltjes waar we waren geweest! Op deze foto zaten we bij Tape en dronken we koffie en gembercitroenthee. Wat een leuk dagje! Op zoek naar leuke hotspots in Arnhem? Check m’n blogbericht!

61/365 Zoals ik bij foto 58/365 schreef, werd er gewerkt aan station Delft. Vandaag was de eerste dag dat de trein het nieuwe station inreed. En dit is wat ik zag. Een muur. Ik denk dat ik er maar een keer uit moet stappen, wil ik het station zien.

64/365 Oh zo fijn. De laatste tijd lees ik erg graag op een kussen op de grond tegen de verwarming, lekker warm. Hier at ik een heerlijke smoothiebowl, en voor het eerst kiwibessen! (Binnenkort komt er een receptje online ;).) Ik dronk daarbij een granenkoffie en las het Blogboek. Heerlijk joh.

65/365 Dit is het prachtige jasje die ik op foto 60/365 had gekocht! Wauwie! Hij is erg lang, en een beetje te groot. Ik draag ‘m over een lang licht hempje en een zwarte panty. Ik ben er echt heel blij mee (Als je klikt kun je zien hoe die staat - ik kijk wel een beetje droog, eigenlijk maak ik nooit foto's van mezelf en maak ze ook nooit om te delen, hihi)! Tevens was de dag dat ik dit jasje kocht ook de dag dat ik Elisse voor het eerst ontmoette. En dat was zo super leuk! Het hoogtepunt van de dag, helaas heb ik er geen foto's van gemaakt (gelukkig heeft Elisse er wel foto's van!). We aten met z'n drieën bagels bij Bagels & Beans, omdat dit haar favoriete bagel/lunchplekje is in NL (en de mijne!). Ditmaal at ik de bagel met houmous en zongedroogde tomaatjes, hmm. Al werden allebei onze bagels een knoeiboel, haha, - OVERAL HOUMOUS! - ze waren heerlijk. Elisse en haar vriendje waren een weekendje in Rotterdam en ik vind het heel erg leuk dat we samen van bagels en thee hebben genoten!

66/365 En dan de laatste foto van dit bericht, een selfie met Guusje van gisteren. Dit is een van haar favoriete plekjes, omdat het plankje boven de verwarming zit. Ik snap 't wel.

Dat waren weer eens twee weken vol met foto's. Ik merk dat ik al wat variatie erin wil brengen, wellicht door in april weer een fotoproject te doen met elke dag een thema? Ideas, anyone? Iemand die wil meedoen :D?

Fijne zondag! Liefs

6 gedachten:

  1. Hey Sanne, ik heb net je foto's zitten bekijken op je tumbrl, mooi zijn ze weer, gaat goed joh!! Ben zeer nieuwsgierig naar dat te grote jasje, hoe dat staat. De analoge foto is onwijs mooi en die muur op het station vind ik ook heel spannend, leuk zo'n reflectie! Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend gave jas, hij staat je superleuk! En bagels met houmous zijn gewoon niet normaal te eten maar dat is eigenlijk geen enkele bagel. De kaneelrozijnenvariant lijkt mij ook erg lekker, maar ik hou niet zo van banaan en dan blijft er niet meer zoveel van de bagel over ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar enfin Sanne, stopt nu is met die schoon foto's :D Ne mens durft geen foto's meer maken als hij die van u ziet passeren. Nee nee mopje! Maar echt weer schoon beeldjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor de link, gaaf jasje!! Staat je goed :) En dat kattige valt nog wel mee hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat een gezellige foto's alweer! Je eet- en drankfoto's vind ik altijd zo leuk, je maakt zo'n mooie composities. Ik wil er spontaan van gaan kokkerellen, hihi.

    Bedankt voor je lieve reactie laatst! Ik ben sinds 1 maart klaar met mijn 365 project maar ik moet nog enkele updates op mijn blog plaatsen, nog twee en dan is het echt gedaan. Het soepmakerding is er eentje van Moulinex als ik mij niet vergis. Je moet er inderdaad alles gewoon ingooien en dan het ding z'n werk laten doen. Na een 20tal minuutjes heb je dan lekkere soep. Het ding kookt je groentjes ook dus je kan ze er gewoon rauw ingooien en je kan kiezen tussen roomsoep of soep met stukjes in én smoothies gaan ook! Ik heb er al heel wat soepjes mee gemaakt maar nog geen smoothies, dat moet ik nog maar eens gaan proberen. Maar voor zover echt een aanrader!

    En nu ga ik je Tumblr nog eens opzoeken om al je foto's te bekijken ;-).

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie, sfeervolle foto's!!
    www.liefslaaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen