10 dingen die je niet over mij wist

17 maart 2015

❥ Ik vind Lucas zo knap omdat zijn gezicht symmetrisch is.
❥ Ik kan geen planten in leven houden en zelfs cactussen bijt Guusje kapot.
❥ Ik eet nu bijna 8 jaar geen vlees.
❥ In een bus en auto word ik misselijk, in de trein kan ik achteruit zitten en lezen zonder problemen.
❥ Ik ben zeer perfectionistisch en kan erg streng zijn voor mezelf.
❥ In 2013 ben ik zeven kilo afgevallen, alleen door te stoppen met snoepen.
❥ Een van mijn beste vriendinnen heb ik via het internet leren kennen.
❥ Ik heb altijd katten in huis gehad, sinds mijn geboorte.
❥ Ik heb in totaal 5 piercings gehad: een navelpiercing, neuspiercing, helixpiercing, rookpiercing en traguspiercing. Inmiddels zijn de neus- en helixpiercing eruit.
❥ Ik leef voornamelijk op fruit.

En? Wat weet ik nog niet van jou?

7 gedachten:

  1. Ik kan ook geen planten in leven houden en blijf het stug iedere keer proberen. Toen ik nog alleen woonde, gingen ze gewoon dood omdat ik ze vergat water te geven. Nu woon ik al een tijdje samen en laat ik ze eerst uitdrogen en vervolgens verzuipt mijn vrouw ze. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij weet jij alles al van mij (ah echt!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm, ik kan ook erg streng zijn voor mezelf! Niet per se perfectionistisch, meer erg gedisciplineerd. Als iets gedaan moet worden, dan doe ik het ook gelijk (tot frustratie van veel klasgenoten, want ik loop altijd bij met school en leerwerk :'))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, deze onthullingen :) Heb je nooit eens onweerstaanbare trek in iets heel "fouts"?? En kun je die dan weerstaan??? Oh, dat zou ik toch echt heel moeilijk vinden. Prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAT LEUK OM TE WETEN ALLEMAAL, LEUKE FEITJES.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whoeeeps, de volgende keer zet ik Capslock uit, beloofd. Goedemorgen Dina. :')

      Verwijderen