365 dagen project - week drie en vier

25 januari 2015

Hee hee!

Nog eens twee weken met foto's, van het 365 dagen project. Hier liet ik week een en twee zien, en ik wil graag om de zondag een update plaatsen. Wil je graag op de hoogte blijven? Check dan m'n Tumblr: 365omdatikdatwil :).

Hoe omschrijf ik de afgelopen twee weken? Hmmm... a lot of food! Tentamenweken zorgen er op de een of andere manier voor dat ik ontzettend veel (recepten) ga uitproberen, ik tevreden ben met de foto's en ook heeeeel graag blog. Niet goed, omdat ik er eigenlijk geen tijd voor heb. Maar dus wel inspirerend en motiverend, zo'n tentamenperiode! De vorige keer dat ik tentamens had heb ik namelijk recepten gemaakt voor een week lang havermoutontbijtjes. En nu ben ik ook alleen maar smoothiebowls, chiapuddings en havermout aan het maken. Haha.

Dus, foto's 11 t/m 25!

11/365 Chia pudding! Ineens had ik er iets bij wat ik dan elke dag wil eten. Dat kan zo snel escaleren. Hihi. Het is zo heerlijk, het eten ervan is heel fijn omdat die zaadjes met vloeistof een soort gel worden. En dan kun je er allemaal lekkers doorheen doen! Fruit, superfood, zaden, noten.. you name it. Ik heb er ook een receptje voor geschreven.

12/365 Ik gooi steeds meer door m’n havermout ‘s ochtends, maar dit was toch echt een hoogtepunt: twee bananen, twee kiwi’s, mango, frambozen, blauwe bessen en kersen, rozijnen en als toppings chia zaad, gojibessen, pompoenpitten, cacao nibs en hennepzaad. En ik zat BOMvol. Maar echt heerlijk dit. En al die kleurtjes hihihihihi.

13/365 Seepje! Ik was op zoek naar een wasmiddel zonder troep, zonder dingen erin die slecht zijn voor de natuur. Bij Ekoplaza vond ik 't: een 100% plantaardig wasmiddel. Het bestaat uit schillen en als deze in aanraking komen met water, dan ontstaat er schuim. Ook zit er nog een flesje etherische (uit planten gewonnen) olie bij, waar je je was een lekker geurtje mee kan geven. Ik heb ‘ochtend-in-het-bos-geur’, haha. En m'n was ruikt er heerlijk door - ik ben eigenlijk een beetje verbaasd hoe goed het ruikt. Er zitten ook nog twee waszakjes bij. In totaal kun je 30 wasjes draaien met Seepje! Super leuk om uit te proberen vind ik dit.

15/365 Mooie mooie mooie lieve luie slaperige poes. Ik vind deze foto zo mooi geworden, ik denk dat ik 'm ga laten afdrukken!

19/365 Hmmmmm! Ik ging weer experimenteren met mijn lievelingsmaaltijd van de dag, ontbijt. En dit is groene thee havermout! Hij was erg lekker :) en uiteraard komt er een berichtje over op m'n blog. Stiekem ben ik ook wel een beetje verliefd op de foto.

22/365 Guusje, je bent echt mijn lievelingsdier op deze aardbol, maar hoe moet ik nu studeren? (Ken je dit? - poezen die op warme laptops, strijkplanken en plankjes boven een verwarming gaan chillen? Als ik een kat was zou ik hetzelfde doen.)

Hihi, leuke weken dit! Wel druk, morgen beginnen de twee tentamenweken, dus eigenlijk mag ik helemaal niet bloggen ;). Maar op de een of andere manier krijg ik inspiratie voor recepten tijdens zo'n periode, zoals ik al zei. Tja. Het zal misschien nog wel even duren voor de recepten online komen! Vanaf volgende week maandag heb ik iets meer lucht, dan heb ik twee tentamens gehad en zijn de verslagen af. Ik kan niet wachten :). Maar ik probeer er wel af en toe een blogje doorheen te gooien! Een mens moet pauze houden, is het niet?

En wat doe jij deze zondag? Ook met je neus in de boeken? Of ga je iets bakken? Fotograferen? Lezen? Slapen? Series kijken?
Nou, van mij weet je het al.

Liefs!

8 gedachten:

  1. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt, zeg! Ik ga deze zondag heerlijk blogjes lezen en vanmiddag nog even naar buiten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! In tentamenweken heb ik zelf geen zin om nieuwe dingen te proberen maar heel veel eten doe ik zeker haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie wat een fijne foto's!! Haha en de kat op de laptop is een classic move ja haha! ;-) Ken je Cats versus Humans? Aline plaatste die link laatst op d'r blog en ik heb in een paar dagen álle posts gekeken, zó veel herkenning hihi :-)
    Vet tof dat je dit 365 project doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw foodfoto's hé <3 Kijk al uit naar je nieuwe receptjes, mhm! En ah, wat een prachtplaatjes van Guusje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! Heerlijk om naar te kijken :-).

    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met je tentamens trouwens! Ben nu heerlijk aan het brunchen met je chiapudding die ik gisterenavond in de koelkast zette. Oooooh, zo lekker! De hoeveelheden die jij aangeeft zijn voor mij meestal wel wat veel, je havermoutreceptje kreeg ik ook niet op! Dankjewel voor het delen van je overheerlijke receptjes, Sanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent gewoon zo goed in foodies! Bij jou vind ik het echt nooit irritant om eten te zien! Receptjes en veel eten. Niet zo goed! (Dik worden enzo) Maar jij maakt ook zo mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hhahaha poezen op warme laptops XD echt schattig!
    Je foto's zijn echt mooi! The food looks gorgeous and delicious! I love how "natural" you are with what you eat, weetje, allemaal nootjes en havermout. Ook de plantaardig wasmiddel, Echt leuk!
    Jade x

    BeantwoordenVerwijderen