Wat stopte ik laatst in de giveaway?

11 december 2014

Hoi hoi!

Een tijdje terug had ik een giveaway gedaan, de eerste ever. Ik vond het echt heel leuk om te doen en blij verrast met de reacties die erop kwamen! Dus ik ga dit zeker snel weer doen ;).

Omdat ik zelf zeer tevreden was met deze giveaway en jullie misschien benieuwd zijn wat er nou eigenlijk in dat pakketje zat, besloot ik nog even een berichtje erover te schrijven. De giveaway was naar mijn idee wel wat groot uitgevallen, haha! Ik kwam steeds zulke fijne spulletjes tegen die niet mochten ontbreken in mijn pakketje met producten die ik had ontdekt toen ik net veganistisch begon te eten.

◇ Mijn meest favoriete chocolade: Lindt 99%! HMMMMMM. Echt maar zeer beperkt te krijgen, als je 'm wil kan ik 'm voor je halen ;) (check de website maar voor de verkooppunten. Heel chill; ik zag 'm onlangs bij Heavenly Cupcakes liggen! Hoef ik niet meer helemaal naar Scheveningen :)).
Multiseed Wholegrain Flatbreads van Marks & Spencer. OH. Ik heb hier al mijn liefde verklaard voor deze flatbreads en daarom konden deze absoluut niet ontbreken in dit pakketje!
◇ Een paar vegan lollies die ik pas had ontdekt. De dropachtige is mijn favorietje! Maar ik moet zeggen, ze smaken wel echt anders dan echte lollies..
◇ Een supercute yoyo fruitroll! Gewoon een rolletje fruit. Deze had ik nog uit Londen! Ik heb het ook eens zelf geprobeerd te maken, hmm!
◇ OEH, mega fijne thee! Detox Infusion - nettle, dandelion & milkthistle van Marks & Spencer. Ook HMMMMM.
◇ De 100% rauwe chocoladereep Loveshock. Hier ben ik echt enorm fan van! Want, super lekker zoet en geen suiker. Jeej. De smaak die ik weggaf was goji/orange, omdat ik die zo lekker vond! Ik moet ze nog wel allemaal uitproberen hoor ;)
Ma Baker Giant Bar, in de smaak banaan. Deze had ik nog uit Brighton!
◇ Heerlijke duindoornolie van Weleda! Zelf gebruik ik dagelijks Wilde Rozenolie of Voedende Bodylotion Duindoorn en ik ben er echt weg van, zo lekker.

Dit pakketje bestond dus echt uit producten die ik zelf super lekker en fijn vind! Als ik weer een giveaway ga doen, zal ik zeker ook spulletjes weggeven die ik zelf tof vind. En ik ga het zeker snel doen, ik weet hoe fijn het is om een giveaway te winnen :D.

Veel liefs!

[ benieuwd naar meer spulletjes van Marks & Spencer die ik geprobeerd heb en weg van ben? kijk hier ]

3 gedachten:

  1. Duindoornolie klinkt fijn, ik heb met Sinterklaas macadamiaolie gekregen! Ook erg fijn om te gebruiken, vooral nu het zo koud is overal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed gevulde pakketje! Ontzettend leuk!

    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sanne! Nogmaals superduper bedankt voor het geweldige pakket, zo ontzettend leuk, lief en vol lekkere spullen! Die duindoornolie ruikt overigens heel fijn en de chocola is heel erg lekker! :)

    BeantwoordenVerwijderen