Day in pictures

23 december 2014

Jeej! Weer zoiets dat ik al heeeeel lang wil doen: mijn dag in foto's. Op zaterdagavond lag ik maar wat wakker te liggen en ineens kreeg ik het idee om op zondag een dag in foto's te doen! Ik was bang dat ik het zou vergeten en om 3 uur 's middags zou denken 'SHIT', maar dat was gelukkig niet het geval. Hoera! Wel dacht ik 's avonds 'SHIT', want toen was ik een aantal uur vergeten te fotograferen.. Maar goed, dit is mijn dag op zondag 14 december.

9 AM
Mijn wekker gaat (maar ik ga er nog lang niet uit, ik hou van snoozen en slapen en weekend). Zie je dat het uiltje licht geeft?


10 AM
Toch maar wel uit bed gegaan ;) en ik maak me klaar om een rondje te gaan hardlopen! Vrijdag was ik nog aan het huilen dat het maar regende, en vandaag is het niet alleen droog, maar schijnt de zon ook nog. Wauw! (Ja ik ben verliefd op mijn hardloopschoenen ♥♥♥)

11 AM
Net terug van een halfuurtje hardlopen, dus douchen! Het ging niet heel lekker, ik vind het toch fijner om te lopen als ik al wat heb gegeten. En er lag ijs, haha! Toch heb ik nog een prima tijd neergezet, in vergelijking met hoe ik op andere momenten loop, dus dat is fijn.

NOON
Om 12 uur zat ik aan mijn ontbijt en ging ik wat (dit!) bloggen. Guusje kwam er gezellig bij zitten. Mijn ontbijt was HEERLIJK: havermout aangemaakt met rijstmelk en er doorheen rozijnen, blauwe bessen, frambozen, twee bananen en een snuf kaneel. Hmmmmmm. So sweet.

1 PM
Nu sta ik in het bos.

2 PM
Ik was weer net thuis, na een uurtje in het bos. Er lagen plassen, bergen bladeren en kale takken. En de zon scheen overal doorheen. Twee rolletjes zijn volgeschoten, en daar moet ik bij zeggen dat de rolletjes allebei al bijna vol waren :). Voor dat ik vanmiddag de trein neem, breng ik ze naar de Hema om te laten ontwikkelen!
Om 2 uur wilde ik mijn outfit van de dag laten zien. Check die cute poezensokken! Mijn vriendje weet wel waar hij me blij mee kan maken :).

3 PM
Jeej, klusje van de week ;). Dit keer mag ik me overgeven aan de badkamer, hoera.

4 PM
Het is af en toe zo druk in m'n hoofd met alles wat ik nog moet doen, dus ik besloot alles op te schrijven op losse briefjes en op de achterkant van het computerscherm van Luc te plakken, zodat ik het altijd kan zien ;). Het werkt! Het zorgt voor rust.
O en ondertussen dronk ik een datorade met 3 dadels, 1 vijg en 1 1/3 cup water :) hmmm, al mochtie wel iets zoeter (de volgende keer gooi ik er wat blauwe bessen doorheen).
O EN af en toe liet ik me afleiden voor mijn mooie Isa Does It ♥. Er ligt tegenwoordig altijd wel een kookboek open op m'n bureau, echt heerlijk om daarin te lezen en kijken en kwijlen.

5 PM
En nu zitten we in de trein! Nadat ik mijn twee rolletjes naar de Hema had gebracht :). We zijn op weg naar de ouders van Luc, om daar te eten. En ze hebben altijd hele lekkere veganistische snackies voor me :), zoals vijgenbrood en dadels en olijfjes en crackertjes met tapenade. O en Luc houdt er niet zo van om op de foto te gaan, helaas. Maar ik vond deze alsnog schattig.

8 PM
OEPS! 6 en 7 uur ben ik vergeten. Gewoon doordat het zo gezellig is en we zo lekker eten. Ik krijg altijd een apart maaltje :) zo lief! En hun huis is al helemaal kerstig, gezellig. Spot je mij?

9 PM
O my, AL DAT LEKKERS na het eten. Toen ik nog niet plantaardig at was ik groot afnemer van al deze snoepjes en snacks ;), dus op zich is dit wel goed voor de lijn, haha. Het enige wat ik hier namelijk van kan eten is die Swiss chocoladereep, en die nam ik mee naar huis :).

11 PM
Oeps! Rond 10 uur zat ik geloof ik in de auto, op weg naar het station. Niet aan een foto gedacht! Om 11 uur waren we weer thuis en maakten we ons klaar om naar bed te gaan. Trouwens, weet jij naar welke van de drie spiegels ik mijn camera eigenlijk richt?

MIDNIGHT
Slapen!

Dit was leuk!

Dit was mijn laatste blogpost voor de kerstdagen! Ik hoop dat jullie ontzettend fijne kerstdagen hebben en allemaal heeeeeeerlijk zullen eten en drinken, en het heeeeel gezellig zullen hebben ;). Ik heb in ieder geval zin in deze dagen! Heel veel liefs en Vrolijk Kerstfeest lieve lezers!

5 gedachten:

  1. Jaaa Isa does it! Wat een fijn boek! Heb je nog tips van recepten die ik echt moet maken?
    Ik ken het, dat je 'niks' meer mag eten van zulke dingen, vind dat eigenlijk ook wel handig haha ;-)
    Leuk om zo je dag in foto's te zien. Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaw, die sokken zijn zo leuk. Grappige sokken maken je hele dag goed, haha. Jij ook een heel fijn kerstfeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat uiltje is zoo mooi! Om 12 eten, na je lopen. Oh dat zou ik echt niet kunnen. Ik kan niet functioneren zonder eten! Heel mooie foto's Sanne! Fijne feesten lieverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah heel leuk dit (:
    www.liefslaaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat uiltje is leuk! Precies een goed gevulde dag, fijn om te lezen

    BeantwoordenVerwijderen