Currently

12 december 2014

Dit is een lijstje dat ik al een tijdje wil doen! En op deze druilerige vrijdagmiddag leek me het een goed moment om 'm eens in te vullen ;). Dus, wat doe ik op dit moment?

Currently...

Wearing
☂ Een grijze broek, heerlijke megaversleten pantoffels met een fijn winterprintje, een grijs tshirt met korte mouwtjes en knoopjes en mijn favoriete zwarte glittervest van de Monki. ♥

Drinking
☂ Ik proef de koffie nog - gewone zwarte dark roast koffie.

Concert van La Roux in Paradiso op 10 december.

Listening
☂ Ik heb periodes waarin ik heel veel muziek luister, en periodes waarin ik eigenlijk geen muziek luister. Nu zit ik er een beetje tussenin. Doordat we afgelopen woensdag naar het super toffe concert van La Roux zijn geweest heb ik haar liedjes in mijn hoofd ;). Hozier zag ik live bij Down The Rabbit Hole en hij was eigenlijk de enige artiest die ik per se wilde zien. Dit nummer van hem is prachtig! En dan het derde nummer, The Hanging Tree, van de prachtige film Mockingjay pt. 1 DIE IK ZO GRAAG NOG EEN KEER WIL ZIEN!

Reading
☂ Op het moment liggen er drie boeken voor mijn neus op mijn bureau open: de meest recente Allerhande voor kerstrecepten, het kookboek Isa Does It waar ik verliefd op ben (prachtige fotografie van Vanessa Rees en zuuuulke fijne recepten, ooooooh. Alleen maar vegan en o zo goed) en Het Laatste Offer van Simone van der Vlugt.

Naar mijn lieve vriendinnetje Renée in Utrecht met de trein. Ik had net Isa Does It bij de AH opgehaald en gelijk doorgesjeesd naar Rdam Centraal en OH ik was zo blij in de trein. Het openen en aanraken van een nieuw boek is echt heerlijk, maar dat klinkt zoooo raar. Ik at een lunch van quinoa met cherrytomaatjes en rucola, en twee mandarijnen.

Watching
☂ Het laatste seizoen van Breaking Bad! Luc en ik zijn er echt weg van, wauw wat een serie. Dat wist de rest van de wereld al en toen gingen wij het pas kijken, haha. Verder kijk ik graag naar het programma Geef Mij Nu Je Angst en Verslaafd, past natuurlijk ook goed bij m'n opleiding. Oh en zo'n leuk programma dat ik laatst ontdekt heb is Love At First Kiss! Eerst kussen en dan daten :).

Wanting
☂ Het regent al honderd jaar en ik wil zo graag hardlopen! Heerlijk vind ik het, en dat had ik een halfjaar geleden echt niet van mezelf gedacht. Voorheen ging ik wel eens hardlopen met Luc en dat vond ik verschrikkelijk, en de enige reden dat ik het volhield was door zijn aanmoedigingen. Sporten vond ik überhaupt echt verschrikkelijk, vooral gymen op school. Maar nu loop ik met liefde een halfuurtje of 40 minuten en dat is echt heel fijn! (Maar ik heb ook de meest prachtige schoenen, haha.) Ik loop ongeveer vanaf augustus en meestal 1 keer in de week. In april gaan we meedoen met de 10km van Rotterdam!

Loving
☂ Mijn lieve vriendje, ik hoop dat hij snel kan gaan werken aan hij project waar hij zo enthousiast over is! Hij wordt er een beetje sip van dat dat nu nog niet kan, en dat vind ik zo zielig. Verder mis ik mijn ouders en broertje en zusje een beetje, iedereen heeft nu zo erg zijn eigen leven.. Mijn broertje verhuisde in september naar Utrecht en mijn zusje is ook ontzettend druk. Lucas en ik hebben mijn ouders, broertje en zusje uitgenodigd om eerste kerstdag bij ons te komen vieren, en ik heb daar zo veel zin in! Eindelijk weer eens wat met z'n allen doen, fijn.

Feeling
☂ Hongerig, haha. Ik ga koken, hoi!

2 gedachten:

  1. Ik vind The Hanging Tree zo'n fijn liedje! In het begin vond ik het veel te lang maar na een paar keer luisteren staat ie echt non stop aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh the Hanging Tree, ben verslaafd! Maar wil wel de versie waarin Katniss zingt ;) Wat fijn dat je zo goed hardloopt nu! Een 10k is nog niet aan mij besteed, I wish!

    BeantwoordenVerwijderen