Amsterdam

17 december 2014

Een tijdje geleden ging ik naar Amsterdam. Ik ging daar heen met de liefde van mijn leven en we ontdekten Stach, waar ik graag naartoe wilde omdat het zo nieuw zou zijn. Jazeker, de producten zijn hartstikke tof. Maar omdat ik zo verwend was om een aantal keer naar Londen te mogen vliegen, kende ik deze producten al! In Londen lopen ze namelijk gewoon nogal voor op het gebied van biologisch en bewust eten. Dus het was een minitegenvallertje; ik had al in Londen ervaren hoe het was om al die toffe nieuwe producten uit te proberen, en daar werd ik toen echt heel erg gelukkig van. Ja, Stach is nog steeds een aanrader. Maar misschien niet zo'n grote aanrader dat je er een uur voor in de trein zit.

Anyway, het was fijn in Amsterdam. Eigenlijk weet ik nooit zo goed waar ik heen moet als ik er ben, en we liepen wat rond langs de prachtige grachten, door het fietsende verkeer en de massa's toeristen. We liepen over een rommelmarkt (wat ik normaal heel fijn vind, maar dit was ├ęcht oude meuk) en aten bij Bagels & Beans. Nog door wat straatjes in die me bekend voorkwamen, en daarna gingen we weer naar huis.

En ik had daar nog fijne fotootjes gemaakt.

Rotterdam Centraal, wachten op ons mooie stationnetje.

Prachtig Amsterdam.

Stach!

Echt jammer dat Rotterdam niet meer van die lieve grachtjes heeft.

Doei Amsterdam. Je bent mooi.

Het was leuk, zo'n dagje weg naar de mooie stad, maar eigenlijk zou ik wat Amsterdam tips willen van jullie leuke (oud)Amsterdammers. Of niet-Amsterdammers. Amsterdamlovers. Of Amsterdamhaters (als ik een echte Rotterdamse hooligan zou zijn, zou ik bij deze laatste groep horen. Maar ik ben alleen voor het Nederlands elftal).

2 gedachten:

  1. Mooie foto's heb je gemaakt :-). Amsterdam is prachtig, maar Utrecht blijft mijn favoriet hihi.

    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amsterdam! <3 Kan me niet voorstellen dat je niet weet wat je daar moet doen. Als je er nog eens bent, ga dan zeker naar Vegabond (vega/vegan winkeltje), de DopHert lunchroom (beste sandwiches ever) en eventueel Koffie ende Koeck (vegan tearoom). De Hortus Botanicus is ook lievelingsplekje van mij.

    BeantwoordenVerwijderen