Super lieve animaties van Maori Sakai

9 november 2014

Ah, wat zijn dit snoezige animaties. Zelden zoiets liefs gezien. Maori Sakai heeft ook een fijn Tumblrpaginaatje. Ik heb nog nooit dit soort leuke getekende animaties gezien. Ik vind ze echt schattig! Heb jij wel eens van dit soort animaties gezien?

Fijne zondag!

5 gedachten:

  1. Wauw heel erg lief zeg! :) Ook een hele fijne tekenstijl. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook nog nooit zoiets gezien, maar wauw wat ziet er leuk uit! Aan kampen heb ik een beetje een trauma sinds de brugklas. Nee, niets voor mij haha. Ik zit nu in 6 gymnasium en volgend jaar ga ik literatuurwetenschappen studeren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke animaties! Toen ik je post zag op bloglovin dacht ik eerst dat het om tekeningen ging maar toen ik hem opende en zag dat het animaties waren, was ik aangenaam verrast. Zo leuk dit, had ik nog nooit gezien!

    BeantwoordenVerwijderen