Instagram-tag

26 november 2014

Nou nou, het is wat met die tags van de laatste tijd. Eerste een foodvragen-tag, toen een fotografievragen-tag en nu de Instagram-tag! Ik vind ze hartstikke leuk om te lezen, en wil ze graag zelf invullen.

Ik kwam deze tag op de blog van Melissa en Elisse tegen en ik moet zeggen, ze inspireerden me ;).

In de botanische tuinen van de TU Delft

Wat is je gebruikersnaam en waarom?
omdatikdatwil - omdat mijn blog zo heet! Lekker makkelijk. Veel bloggers zitten ook op Instagram en zo weten zij wie hen volgt, en weten zij ook wie ik ben. En de mensen die me echt kennen, herkennen mijn naam wel ;).

Hoe veel foto's plaats je gemiddeld?
Hmm, dat verschilt. Maar toch wel om de twee/drie/vier dagen.

Instagram facts
Mijn eerste foto plaatste ik op 3 april 2012. In totaal heb ik nu 524 foto's geplaatst, en 0 filmpjes. Ik heb 588 volgers en ik volg 411 Instagrammers (best veel! - maar niet verkeerd voor iemand die veel Instagramt, dan heb ik altijd weer wat nieuws te zien ;)). 111 Instagrammers zijn mijn 'followers' en 'followings'.
Ik heb 10,190 (!!) likes gekregen in totaal, en 991 comments. En in afgelopen augustus ontving ik de meeste hiervan, en vanaf april maakt mijn Instagram een groeispurt mee (en ik weet de oorzaak: een iPhone en VSCOcam!)
Ik heb twee favoriete onderwerpen: de prachtige plekken waar ik kom, zoals bossen en andere natuurgebieden, of musea. En eten!

Meest geliked?
Fruity Breakfast (en dan van die lieve fruitemoticons erachter). WOW! Met 274 likes! Dat is belachelijk veel ;) en ik ben er erg blij mee, haha.

Mijn persoonlijke favoriet?
Ja, deze vond ik toch wel heel tof geworden . Staat op #3 van de meeste likes!

Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
Maar één app, VSCOcam! I love love love love LOVE it. Sinds ik VSCOcam heb (en de daarbij behorende iPhone met betere camera dan de telefoon daarvoor) zijn mijn volgers en likes ook echt gegroeid, kun je nagaan wat een top app dat is ;).
Ik heb een paar favoriete filters, namelijk F2, M5 en LV1.

Welke filter gebruik je het meest?
Niks meer! Ik heb net mijn liefde voor VSCOcam verklaard en in mijn Instagramleven is er maar ruimte voor één filterapp.

Eten bij Bill's in Londen / fruit!

Welke hashtags gebruik je het meest?
#analog, tot mijn verbazing! En daarnaast veel tags met het woord 'vegan' erin.

Which celebrities do you follow?
Hmm, niet veel hoor. Let me see. Alleen wat (grote) fotografen zoals vkrees, ezgipolat, reyesmendoza, neilkrug, croyable. En blogger thedaintysquid.

Which animals do you follow?
Oh, zo cute zijn deze accounts! Ik volg catoftheyear, de meest prachtige kat. En een mega mega schattige egel, biddythehedgehog (je mag mijn blog niet verlaten voordat je dit account hebt bekeken!). En trotterpup, oh wat lief.

Which (big) companies do you follow?
Blog ignant. Tijdschrift cerealmag, tijdschrift kinfolk, tijdschrift time.

Do you have a lot of family on instagram?
Hmm, valt mee. Van mijn moeder, broertje en zusje doet mijn zusje er het meest mee. M'n vriendje zit er ook op, maar is ook niet erg actief.

Toch wel mijn favoriete fotografieplek: Het Kralingse Bos! De foto met de hertjes is van afgelopen zomer, de foto met mijn knappe vriendje uit deze herfst.

Zit jij op Instagram? Dan wil ik dat graag weten! En uiteraard kun je deze tag overnemen als je 'm leuk vindt.

Liefs!

3 gedachten:

  1. Je bent een van mijn favorieten op Instagram, vind het altijd zulke mooie foto's! En sinds vscocam gebruik ik ook nooit meer filters, foto's gelijk in die app maken is veel makkelijker en fijner :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohmy, wat een prachtige foto's maak je! En ik volgde je nog niet eens op Instagram dus dat ben ik gelijk gaan doen :D
    (jij verdient echt duizenden volgers daar)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw foto's zijn echt prachtig gewoon! :)

    BeantwoordenVerwijderen