Hoe was november?

30 november 2014

Koud, zou ik willen zeggen. Al vind ik de kou echt een stuk minder erg dan jaren geleden. Toen zat ik vaak in een winterdip en ik keek ontzettend op tegen de donkere winter, de korte dagen, kou en regen. Sinds de vorige winter vind ik het niet meer zo erg (behalve de regen hè), omdat het dan weer lekker is om thuis te komen en daar warm te zitten (en die verandering verbaasde mij echt! Maar wel erg fijn - de hele tijd zo chagrijnig en somber zijn is maar niks). Al ben ik nog steeds geen fan van sneeuw ofzo, en vind ik het nog steeds irritant om in de kou te wachten op de trein. Ik ben ook gewoon een koukleum.

Ik heb heel veel geblogd in november! Ik heb veel inspiratie, op de een of andere manier. Wat heel leuk is! Ook gebruik ik Bloglovin nu veel actiever; ik merkte dat het een hele handige manier is om blogs te volgen en onthouden (ik loop denk ik een beetje achter de feiten aan, haha), en te checken wat ik al heb gelezen en wat nog niet.

November

Met veel tags, analoge fotografie en inspiratie. En veel te weinig food! ö


◇ De maand begon in de tentamenweken en een bijpassende havermout voor de hardwerkende student. Hierdoor heb ik mijn tentamens gehaald, serieus! Ik vind 't een heerlijk havermoutje. Ik ben geen koffiedrinker 's ochtends, maar op deze manier was 't goed te pruimen.

◇ En ik heb eindelijk weer wat analoge foto's ontwikkeld! Jeej! Ook heb ik mijn camera weer opgepakt, super fijn is dat. Helaas heeft de zon niet veel geschenen de afgelopen dagen, ik wil zo ontzettend graag weer de natuur in met die mooie Praktica. Mijn rolletje is bijna vol en staat hopelijk vol met mooie dubbele belichtingen en freelensjes. Daar wil ik namelijk een stukje over schrijven!

Met de boot naar Texel / freelensen op Texel - september 2013

◇ Ook ben ik begonnen met iets nieuws: de Bloggers Group Hug. Dit staat voor 'support, unity & similarity' in de blogwereld. Wil je er meer over weten of meedoen? Kijk op de blog van Jade. Zo heb ik een tekstje geschreven voor de woorden 'Story', 'Currently' en 'Someday'.

◇ Inspiratie is altijd belangrijk voor mij. Ik plaatste lieve animaties van Maori Sakai en instant fotografie van Alberto Polo Iañez.

Twee prachtige instants van Alberto Polo Iañez

◇ Ik heb drie verschillende tags ingevuld! En ik vond het ontzettend leuk om te doen. Ik nam de 25 foodvragen-tag en Instagram-tag over, en bedacht zelf 11 vragen voor de fotografievragen-tag. Jeej! Laat je inspireren en vul ze zelf ook in!

Fotootjes van de Instagram-tag

Een leuk maandje :). Ik heb ook heel veel mooie blogposts gezien deze maand. Zoals deze leuke tekst van Laura die is verhuisd naar Den Haag, de verhalen van Melissa, überhaupt de blog van Elisse blijft een favorietje.
En ik heb veel eet-inspiratie opgedaan! Zoals dit heerlijke broodje zuurkool van Iris, deze verslavende no-bake brownies van Celine (écht heel lekker en super makkelijk), deze gezonde zoete kruidnootjes van Havermoutje en ik moet echt snel deze pasta met linzen en kastanjes van Daniëlle uitproberen. Vorig jaar winter had mijn huisgenootje warme kastanjes uit de oven en ik wist niet wat ik proefde. Zo lekker! En later at ik ze ook in Keulen, ook vers en warm. Hmmm.

Ik heb veel te weinig eten geplaatst deze maand, maar morgen maak ik het gelijk goed met een weekje havermoutontbijtjes! Because I love havermout ♥♥♥.

Hoe was jouw november? Zin in de winter?
Liefs!

3 gedachten:

  1. Elke keer als je analoge foto's zie, dan denk ik echt 'wauw'. Zo mooi! En verder vond ik november ook aardig koud, 's ochtends op de fiets weer met handschoenen aan is wel even wennen (en super onhandig, want ik kan dan niets aantikken op mijn ipod).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik sluit aan bij Karlijn, wow wow wow wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik loop hopeloos achter in bloglovin. De afgelopen weken had ik een enorme kook en blog dip, eigenlijk een beetje een computer dip en zie nu pas je berichten die je hebt geblogd :-)
    Wat leuk dat je mijn pasta wil uitproberen! Laat je het weten hoe je het vond?
    Prachtige plaatjes weer hoor, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen