BloggersGroupHug // Story

11 november 2014

Als eerste: GEFELICITEERD LIEF BROERTJE!

Dan: Via Elisse kwam ik op een project, genaamd Bloggers Group Hug. Jade is hiermee begonnen en het staat voor 'support, unity & similarity' in de blogwereld. Het idee is dat we elke week een woord toegestuurd krijgen van Jade, en dat we dit woord op onze eigen manier beschrijven in een korte blogpost. Wil je meer weten, of meedoen? Kijk dan hier.

Deze week is het woord 'story'.

Story. Een verhaaltje over liefde en gemis, gemis dat gelukkig al over is. Lieve Lucas en bloemetjes van de late winter dit jaar. Het rolletje bevat verder allemaal lieve kusjesfoto's, die veel te klef zijn om te delen.

Het was het eind van de winter 2014. Ik nam hem mee naar het bos, een paar dagen voordat hij zou vertrekken naar het buitenland voor vijf lange maanden. Omdat het niet gevroren had, waren er bloemen en lag er geen ijs. Het bos was kaal, overal modder en plassen. Ik sleurde hem die viezigheid door, op zoek naar mooie plekjes voor foto's. Foto's die ik meer wilde maken om te hebben, die het gemist zouden verzachten, dan omdat ik verwachtte dat het mooie foto's zouden worden. Ik wilde hem niet missen, ik vond het oneerlijk en raar, maar ook spannend. Spannend om te ontdekken hoe ik ben als ik alleen ben, hoe ik ben als ik alleen woon. Wat ik doe en wat ik denk. Wat ik eet en wat ik drink. Wat ik lees en wat ik schrijf. Hoe ik me voel en wat ik niet voel.

5 gedachten: