BloggersGroupHug // Someday

28 november 2014

'Someday' is het woord van de Bloggers Group Hug van deze week. Bloggers Group Hug staat voor 'support, unity & similarity' in de blogwereld. Wil je er meer over weten of meedoen? Klik hier.

'Someday'

Het eerste dat ik dacht bij dit woord, was reizen. Ooit wil ik gaan reizen, ver en lang, en de landschappen tegenkomen die ik alleen ken van Instagrammers en fotografen. Ik wil heel veel natuur zien en me laten overweldigen erdoor. Want op de een of andere manier word ik heel rustig van de natuur. Maar eigenlijk zit ik ook wel te wachten op de natuur die me kan laten verstarren en beangstigen, omdat het zo groots en prachtig is. Zo groots dat ik het me nu niet kan voorstellen, maar dat ik vanaf een hoge bergtop en rots kilometers en kilometers in de verte kan kijken. En dat ik daar dan geen huizen of industrie tegenkom in mijn blik op de horizon, maar alleen natuur, natuur, natuur. Dat als ik 360 graden zou draaien, ik alleen het gezicht van mijn vriendje, een vriendinnetje of mijn zusje zou tegenkomen. Zon, mist, regen. Of onweer, maar wel heel ver. En dat ik dan uren in het rond kan kijken en elke keer weer verbaasd ben over wat ik nu weer zie, daar in de verte.

3 gedachten:

  1. Wat een prachtige foto! En ik weet wat je bedoelt. Deze zomer ga ik naar Canada en ik kijk er al ongelofelijk hard naar uit om mij daar door de natuur te laten overweldigen. Moet fantastisch zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You did not only speak for you.. But for me as well. Ik vind jouw manier van schrijven echt mooi!
    Jade x

    BeantwoordenVerwijderen