BloggersGroupHug // Currently

20 november 2014

'Currently' is het woord van de Bloggers Group Hug van deze week. Bloggers Group Hug staat voor 'support, unity & similarity' in de blogwereld. Wil je er meer over weten of meedoen? Klik hier.

'Currently'

Op dit moment ben ik ontzettend aan het genieten van mijn vrije tijd. Het vooruitzicht was wekenlang studeren en weinig slapen, veel stressen en vooral een sociaal leven dat beperkt werd tot mijn huisgenoten en katje. Die op mijn schoot kwam liggen tijdens het studeren, dat is wel heel lief. Tijdens die perioden van drukte zijn er altijd dingen die ik ook wil doen, en zo werd mijn lijst langer en langer. Er lagen nog boeken die ik wilde lezen, recepten die ik wilde maken, blogs die ik wilde lezen en vooral lieve mensen die ik wilde zien.

Momenteel drink ik een kop chocolademelk, eet ik chocola en lees ik 'Het laatste offer' van Simone van der Vlugt, met de afspeellijst 'The Stress Buster' van Spotify op de achtergrond. (Aanradertje. Gewoon, die hele combinatie.) Eindelijk kan ik weer verder vooruit kijken dan een paar uur en zonder schuldgevoel leuke dingen doen.

De eerste paar dagen van de minor zitten erop en maken grote indruk op me, omdat het nieuw is. Maar het is ontzettend leuk, een GGZ minor. Steeds beter weet ik wat ik wil doen later. En terwijl ik dus nu een lekker boek lees en probeer zo veel mogelijk te ontspannen, ik blijf toch bezig met later. En ik weet dat er in dit later weer zo'n stressvolle periode zal komen als die net voorbij is. En ik vind het niet erg. Studeren is leuk.

2 gedachten:

  1. Oh, veel geluk met je aankomende stress opnieuw. Gewoon even genieten nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind studeren ook leuk! Sommige mensen snappen me niet :P Ik ook ! Ik heb veel blogposts die ik nog moet lezen maar ik heb soms echt geen tijd voor. Geniet van je vrije tijd!
    Jade x

    BeantwoordenVerwijderen