Vegan MoFo - week 4

28 september 2014

Het is weer zondag! En de vierde week van de Vegan MoFo zit er alweer op.. en het einde nadert en dat vind ik echt helemaal niet leuk! Ik zit er zo lekker in, dat ik door wil! Al is een beetje blogrust hierna ook wel prettig ;) niet meer elke dag of om de dag hoeven posten (al vond ik het altijd wel heel leuk!), want soms is de inspiratie gewoon een beetje op. Of eh, de tijd. Voornamelijk dat.

Wat heb ik de afgelopen week allemaal gepost? En wat vond ik ervan?

Maandag tweeëntwintig september: 'Teardrop with vegetables'
Als je dit filmpje nog niet gezien hebt, nou, dan moet je echt even kijken. Deze gast maakt muziek en dit keer gebruikt hij groenten. Ik had geschreven dat het me niet inspireert omdat ik het niet na ga proberen, en ik kreeg een mooie reactie van Raya hierop, namelijk dat het haar juist inspireert omdat het haar out of the box leert denken. En dat mag ik ook wel wat vaker doen ;).

Dinsdag drieëntwintig september: Marks & Spencer
Tja, dit berichtje zat eraan te komen. Via IG en FB had ik al blij laten weten dat ik fijne dingen had gekocht en ik wilde super graag vertellen waarom.

Woensdag vierentwintig september: Nanaicecream soft-serve met gegrilde necarine en dadelstroop
SUPER LEKKER. Ik kan alleen maar zeggen, check het receptje :) en maak het!

Vrijdag zesentwintig september: Appelpeercakejes
Oké, maar dit recept moet je echt maken. Ik vind ze echt heel erg lekker! Vooral gekoeld. Er zit appel en peer in, en havermout, pompoenpitten en gojibessen. Het is heel erg bewerkelijk en daardoor kan je je cakeje maken zoals je wil. En ohja, het is heel erg lekker.

En dat was het deze week! Nu alleen nog maar maandag en dinsdag.. en ik heb nog zo veel ideeën! Gelukkig kan ik gewoon door blijven bloggen ;).

Vandaag sta ik de hele dag samen met mijn vader in de keuken, om een rijsttafel te bereiden voor vanavond. We vieren zijn verjaardag! Gewoon, met m'n moeder, en met m'n broertje en zusje en onze lovers. Ik kijk al weken uit naar het samen koken en uiteraard naar het eten ;) want we gaan zooo lekker eten. Met zat vegan opties :). Yumm!

1 gedachten:

  1. Wat ziet dit er allemaal heerlijk uit zeg! Vooral het recept van de appelpeercakejes wil ik wel eens proberen!

    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen