Vegan MoFo - week 3

21 september 2014

Hi lezers!

Het is weer zondag, ik ga weer terug kijken op de week. Deze week heb ik en stuk minder gepost dan normaal! Ik had veel minder tijd om te bloggen doordat school weer is begonnen en ik gewoon hele leuke dingen gedaan heb, haha. Ik heb namelijk een rondleiding gehad door de immense De Rotterdam in Rotterdam, samen met mijn vader. Hij was jarig geweest en dat was zijn verjaardagscadeautje. Het was super tof en we hebben heel Rotterdam vanaf de bovenste verdieping kunnen bewonderen! Ook zijn we naar de Van Nellefabriek geweest voor een rondleiding, omdat het Open Monumentendag op zaterdag en zondag (heb jij ook iets bekeken?). Mijn vader en ik delen de interesse voor architectuur en het was super fijn om een dagje samen met hem te hebben.
's Avonds had ik een feestje in het bos, van mijn vriendinnetje Laura, en zijn we nog even door de drukte van De Wereld van het Witte de With Kwartier gelopen. En maandag hebben Luc en ik fijn gefietst naar Delft om daar te chillen in de Botanische Tuin van de TU. Fijn dagje was dat. En een heel fijn weekend, met wat minder internet, veel zon en lieve, lieve mensen.

Wat heb ik de afgelopen week allemaal gepost? En wat vond ik ervan?

Maandag vijftien september: Nora Luther en Pavel Becker
Hele, hele fijne inspiratie.

Woensdag zeventien september: Salad Samurai
Een review van een kookboek, wat ik een super mooi kookboek vind. Maar helaas, ik kan er nog niet zo veel uit maken. Ik zocht namelijk een kookboek waarin ik een beetje de basis zou leren, en wilde niet gelijk recepten met te veel ingrediƫnten en waar ik te veel tijd in moest steken. Check de foto's uit dit prachtige boek in het blogpostje en je snapt waarom ik tranen liet toen ik het ging terug sturen. Gelukkig ruilde ik het om voor een heel fijn boek :) waar ik deze week een berichtje over post!

Vrijdag negentien september: Friday Favorite Things: kaneel, kaneel en kaneel!
Dit was wel mijn fijnste berichtje deze week. Drie recepten met mijn meest favoriete specerij, kaneel! Deze drie recepten waren op een dag mijn ontbijt, mijn tussendoortje en mijn kopje koffie 's avonds. En oh, wat hou ik van kaneel. Ik vind het echt heeeeeeerllijk. Daarom paste het perfect bij mijn Friday Favorite Things ;). Omnom, wat word ik er blij van.

Ik heb zin in de komende week! Morgen ben ik een dag vrij en ga ik lekker bloggen, zin in.
Fijne zondag!

1 gedachten:

  1. Mmmmh, kaneel!! Ook een van mijn favoriete specerijen. (Al komt honing op een gedeelde plaats te staan, denk ik). Leuk, lekker bloggen op je vrije dag! :)

    BeantwoordenVerwijderen