Nora Luther en Pavel Becker

15 september 2014

Ik vond kunstwerkjes die precies bij mij passen. Ik vond ze gelijk tof.

Deze foto's zijn gemaakt door ontwerper Nora Luther en fotograaf Pavel Becker. Zij hebben samen deze serie foto's gemaakt, waarbij de rauwe ingrediënten van een gerecht centraal staan. Ik laat hier de drie fotootjes zien die ik wilde showen, omdat ze vegan zijn!

Op de website van Pavel Becker is de hele serie te vinden, waarbij ook niet vegan food op de foto's te zien zijn. Maar dat mag ik natuurlijk niet plaatsen deze maand. Maar ik vond deze foto's zo tof, dat ik ze alsnog wilde delen.

Op de bovenste foto zie je knoflook, citroen, olijfolie, rode peper, steenzout en een kruid. Maar ik weet niet welk kruid. Weet jij het? Maar het klinkt wel als een heerlijke combi.
Op de tweede foto zie je knoflook, couscous, steenzout en olijfolie, en dit maal een groente die ik niet weet te vertellen. Nogmaals, weet jij het? En ik geloof dat er door de olijfolie nog wat peper zit. Hmmm.

Het is super lekker weer vandaag, geniet van de zon! Liefs.

5 gedachten:

  1. Zalige foto, lijkt me niet van de eerste keer te lukken haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Citroenmelisse bij de eerste? Groente is misschien rucola... ik weet het ook niet, maar vind de foto's supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie foto's! En die groente, het doet mij denken aan spinazie. Maar met mijn groentekennis is dat het waarschijnlijk niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, geweldige foto's! Ik ben gek op food foto's. Ik ga meteen even een kijkje nemen op de website van Pavel Becker!

    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zat te denken aan munt, bij die eerste foto. Tweede misschien raapsteel/turnip greens?
    Prachtige foto's, mooi voor in een grote keuken of chique restaurant aan de muur.

    BeantwoordenVerwijderen