zomerblogje

26 juli 2014

Deze foto plaatste ik twee weken geleden op zondagochtend / zaterdagnacht. Ik maakte ruimschoots gebruik van het begrip ‘zomervakantie’ in combinatie met geen verplichtingen en weinig belangrijke plannen. Ik heb namelijk, ongepland, de hele nacht aan mijn blog gewerkt. Zonder slaap en trek te krijgen en de kleine AM's voorbij te zien tikken. En het was heerlijk om gewoon zo lekker bezig te zijn.

Ik was bezig tot de zon opkwam en de laatste beschonken mensen uit de taxi’s werden gegooid. Tot de bussen weer begonnen te rijden en tot de trams nog niet reden. Tot de straatlantaarns uitwaren en tot Guusje ook al uitgeslapen was. En tot ik mijn wekker moest verzetten, omdat ik anders maar twee uur slaap zou hebben.

Ik ben heel blij met mijn nieuwe bloguiterlijk. Ik merk dat ik constant wissel van eenvoud naar chaos, van kleurrijk naar zwartwittig, van subtiel naar duidelijk. En dit altijd in combinatie met elkaar. Ik ben snel enthousiast, maar ook snel verveeld. Ik weet wat ik wil, maar dat kan zo weer veranderen. En dat past wel bij mijn persoonlijkheid, denk ik. Fijn dat het een persoonlijke blog is. ;)

Een beetje uitleg. Links zie je een stukje over mij en de labels waar je uit kan kiezen. Eigenlijk bestaat mijn blog uit drie delen: fotografie, recepten en persoonlijk. En het liefst wissel ik dat af, al merk ik wel dat ik regelmatig ergens kei-enthousiast over word en daar alleen nog maar mee bezig ben en over wil plaatsen :). Daaronder vind je mijn favoriete blogjes!

Rechts zie je waar je me kan volgen!
Instagram. Ik ben geloof ik echt verslaafd aan Instagram, het is mijn allerfavorietste social medium. Zit jij erop? Tell me!
Facebook. Ook kan je me uiteraard op Facebook volgen. Daar post ik meer kleinere postjes, liedjes, linkjes, inspiratietjes. Kleine dingetjes. Maar ik denk dat ik wel een soort wekelijkse samenvatting ga plaatsen op mijn blog, omdat ik in tijden van veel vrije tijd en slecht weer wel erg actief ben op mijn Facebookpagina. Hihi.
Bloglovin. Ik deed hier nooit wat mee, maar merkte dat ik hier wel volgers had en dat veel bloggers het wel gebruiken. Het ziet er wel mooi uit en is gebruiksvriendelijk, dus wellicht moet ik er wat vaker opzitten om het te ontdekken.
Goodreads. In tijden van veel vrije tijd en slecht weer lees ik ook heel erg veel. Ook met goed weer en vrije tijd trouwens, dan neem ik m'n boek mee naar het park. Ook met weinig vrije tijd trouwens, ik heb eigenlijk altijd wel een boek bij me, voor het geval dat. Ik doe een reading challenge, maar ik geloof dat ik ook hier iets te enthousiast ben geweest.. Hoewel ik wel veel studieboeken heb gelezen, maar dat telt niet, toch? Nogmaals, zit jij hierop?
• Blogger.

Onderaan kan je naar verschillende pagina's gaan. Omdat ik nu wat langer blog en jullie lieve bloggers ook beter leer kennen, mag ik ook wel wat over mijzelf vertellen. Onderaan staan linkjes naar wie ik ben.

Ik ben erg blij met mijn blog, voor nu. Maar misschien mis ik wat, mis ik wat om dit blog nog beter te maken. Zijn er dingen die jij mist op mijn blog? Of heb je misschien andere tips? Tips om mijn blog beter leesbaar te maken, of aantrekkelijker? Ik hoor het graag :).

Liefs, Sanne.

3 gedachten:

  1. leuke nieuwe blogpost, geweldig uiterlijk van je pagina en god sann wat kan jij toch retefijn schrijven ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne blog heb je ♥ Wauw! Ik ga je volgen!

    Liefs,
    Adriƫnne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blog is fijn, ik hou van je nieuwe layout!

    Ps: de photo challenge is online, doe je mee? :D

    BeantwoordenVerwijderen