if you leave

14 juli 2014

Kirsty Gillan

Dit is zo fijn..
Dit is wat mij inspireert om te fotograferen, om mijn camera mee te nemen naar onbekende plekken met veel natuur. Ik heb niet meer het idee dat ik erg gemotiveerd ben om analoog te fotograferen, ik heb nu weer andere dingen waar ik veel mee bezig ben, maar als ik dit zie, check ik toch wel even mijn mooie cameraatjes in de kast. Ik heb nog rolletjes...

Richard Gaston

Ik heb drie van de vier If You Leave boekjes, met prachtige dromerige (analoge) fotografie, met vaak prachtige kleuren, waarbij je gedachten helemaal afdwalen. Mijn meest geliefde foto's zitten in deze boekjes, de foto's die bij mij wat losmaken. En nu heeft If You Leave een nieuwe jaarlijkse fotografiewedstrijd, om zo onontdekte getalenteerde fotograferen hun fotografie te laten delen met de wereld. Elke dag, vanaf woensdag 9 juli, plaatst If You Leave twee foto's op hun website en dit zullen ze blijven doen tot ze er tweehonderd hebben geplaatst, op 23 oktober. Ik heb tot nu toe alleen nog maar prachtig werk langs zien komen en ze zijn nog maar zo kort bezig met foto's plaatsen. Dat belooft wat.

Hannes Caspar

Als je ook graag op de hoogte gehouden wordt van deze prachtige kunstwerkjes, zou je ze op Facebook kunnen liken. Ook op hun Tumblrblog plaatsen ze de foto's. Ik zal binnenkort vast en zeker nog een blogje hierover schrijven met de volgens mij mooiste fotos - ik ben hier al zo van onder de indruk!
Wat vind jij ervan?

George Rosen Darrell

3 gedachten:

  1. Ik wilde ook enkele foto's insturen voor hun wedstrijd, maar was nét te laat, de wedstrijd was net afgesloten. Achja, genieten van de foto's die wel geselecteerd zijn is ook leuk. Wat is If You Leave een mooi project <3 Fijn dat je het ook kent en bewondert!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's, en je blog is heerlijk geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat zijn ze mooi. En intrigerend.
    Je blog heeft ook een make-over gekregen zie ik, top!

    BeantwoordenVerwijderen