ik ging naar londen en ik nam mee..

1 juli 2014


Mijn super fijne Londensouvenirs, die me nog steeds doen terug verlangen naar die prachtige en levendige stad! Ook Brighton heeft me mooie spulletjes opgeleverd, waar ik nog heel graag uit drink en naar kijk. Helaas kon ik al het heerlijke eten en drinken niet op de foto zetten, want dat was natuurlijk al lang op.

Wat zie je?
Overal waar we wat gegeten of gedronken hebben, heb ik een kaartje meegejat. Zo kan ik de toffe plekken onthouden, aangezien ik binnenkort weer terug ga! Zo hebben we heerlijke (vegetarische) hamburgers en ribbelfrieten gegeten bij Burgers & Cocktails. Dit lag in een super leuke straat met een pleintje, met heel veel eettentjes, gezelligheid en een bandje, waarvan je niet verwacht dat het 50 meter vanaf de mega drukke Oxford Street afligt. Hier kan je dus echt even de drukte ontlopen na een dag shoppen. Ik had die dag niet heel veel geshopt, maar was er wel alleen op uitgegaan om de Harrods (alleen de onderste verdieping, de rest is onbetaalbaar), COS (waar ik de twee prachtige minimalistische kettinkjes heb gescoord die je bovenaan de foto kan zien) en Topshop te bezoeken. Zo fijn! Bij UNIQLO, een voor mij nog onbekende winkel, vond ik een heerlijk roze bh'tje. Ik ging de winkel in omdat ik alle kledingstukken op regenbogische volgorde zag liggen! Cool! Vervolgens ging ik het door Londen geliefde Anthropologie in en wilde het helemaal leegkopen; wat hadden ze daar mooie spulletjes. En ik heb een parfummetje geroken wat ik de volgende keer maar al te graag ga kopen!


Op een andere dag ben ik alleen Hackney gaan verkennen. Via een heerlijk park waar ik heb gelezen en gegeten en vooral van de zon heb genoten, kwam ik bij Healthy Stuff. Het is een tentje waar je biologisch, vegetarisch en veganistisch eten en drinken kan bestellen en nuttigen, en waar ik aan een ijskoude soy ice coffee ging sippen. Hmmmm.. Wat je op de foto ziet is het hele zaakje en kan je er ook gezonde, natuurlijke producten kopen; het was een soort supermarktje en cafeetje in een. Ik heb er nog wat veganistische dingetjes gekocht om uit te proberen; in Londen wilde ik zo veel eten kopen om alleen maar uit te proberen, omdat het zo nieuw was en er zo mooi uit zag!


Ik heb ook nog iets gekocht om mijn kennis over voeding te verbreden, namelijk dat prachtige boekje onderin de eerste foto. Oké oké, ik viel gelijk voor de cover van dit boek. En de binnenkant is net zo fijn. Maar wat er in staat past erg goed bij mijn manier van eten, namelijk geen vlees, af en toe vis en weinig tot geen zuivel. Er is in geschreven hoe voeding je uiterlijk kan verbeteren, welk soort voeding waar goed voor is en erg veel goeie tips voor veganisten en vegetariërs. Erg handig, omdat ik erg veel tekorten had in m'n voeding, maar niet zo goed wist hoe ik deze aan kon vullen.

Wat je verder nog ziet zijn treintickets naar Brighton, waar ik over een paar dagen een stukje over zal posten. Daar heb ik ook de prachtige emaille mokken vandaan en de mok met de twee blote poppetjes. Ohhhh Brighton, naar jou wil ik ook echt nog eens terug! Binnenkort zal ik vertellen waarom!

Bedankt voor de super fijne tips die ik op mijn FB heb gehad over Londen. Heb jij nu nog tips voor mijn volgende reisje naar Londen? Ik ga er binnenkort namelijk een aantal weken blijven, zodat ik lekker bij mijn vriendje kan zijn. En dan heb ik zeeën van tijd! Dus kom maar met alle tips! En ook voor Brighton zijn tips erg welkom, daar zijn we allebei voor gevallen en willen we graag nog een keer naar toe.

Liefs, Sanne.

1 gedachten:

  1. Healthy Stuff ziet er zo gezellig uit zeg! Door al jouw Londenverhaaltjes wil ik echt zo graag eens een keertje gaan en al je tips ontdekken! :)

    BeantwoordenVerwijderen