reuzenkoekje

12 april 2014

Het afgelopen weekend was niet goed voor me. Ik heb heerlijk gegeten, over leuke marktjes gestruind, toffe buurten ontdekt en, niet geheel onbelangrijk, kunnen genieten van de liefde van mijn leven. En nu heb ik het niet over een gerecht, een camera of mijn kat. Nee, de echte heuse liefde van mijn leven. Ik was namelijk in Londen het afgelopen weekend!

En waarom was dit dan niet goed voor me? Omdat ik hem nu mis! En alleen maar nog liever terug wil, zo snel mogelijk. Om nog meer van die geweldige stad te ontdekken, zodat hij mij alles kan laten zien wat hij al heeft ontdekt. Zodat we leuke vintagewinkeltjes kunnen bezoeken, over bloemenmarkten kunnen struinen, nieuw eten kunnen uitproberen. Zodat we kunnen knuffelen en kussen en samen keihard lachen.

5 gedachten:

  1. Aaaah, maar wel heel fijn dat je op bezoek was! En mooie plaatjes gemaakt zo te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel fijn bezoek heb je gebracht aan die lieve schat van jou(Ik denk toch dat hij lief is)

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap dat je jouw vriend mist, ik zou het niet kunnen, zo lang zonder die van mij. Wel echt heel fijne foto's!

    BeantwoordenVerwijderen