182

25 maart 2014


Wat was dit een fijne dag :).

Ten eerste was ik vrij en scheen de zon. Topcombi. Ik ontbeet en las op mijn balkon in de zon, voor het eerst dit jaar. Ahhhhh.
Toen ging ik even sporten. Thuis. Via zo'n Youtube-kanaal. Vind ik echt ideaal! Gratis, ik hoef niet weg, kan zo lang sporten als ik wil (lees: zo kort als ik wil) en kan oncharmant keihard hijgen, rood worden en zweten. :)
Daarna heb ik eindelijk een goede batterij voor mijn analoge Praktica geroggeld en kan ik éindelijk weer fotograferen mét lichtmeter (anders is het zo gokken, niks aan!). Ik was ZO BLIJ. Ben blij.
Hierna ging ik gelijk door naar het bos, met drie (!) analoge camera's, waar ik volledig ontspande en een paar uur heb rondgelopen en gezeten en gekropen en gelegen, haha. Alles voor de foto's, hè? De prijs hiervoor zijn versleten schoenen en een vieze broek.. ach. Ik fascineerde me weer over de prachtige weerspiegelingen, ah, mooooi. Oh, en ik werd bijna aangevallen door een zwaan, dat was wel eng.
Toen ik toch wel erg koud werd en mijn broek niet meer om aan te zien was (oké, dit is ietwat overdreven), ging ik naar huis. Via de supermarkt. En daar hoorde ik van mijn vriendje (fijn, WiFi in de AH) dat hij een ticket voor mij had geboekt, om hem te bezoeken! IK GA BINNENKORT NAAR LONDEN! :D
En om de dag gepast af te maken, maakte ik dit recept (en ik kon niet stoppen met eten, dit is lekker!) en komen m'n ouders langs. (om mijn 'nieuwe' kamer te helpen opruimen, wat errug!)

Ja, wat een fijne dag. Ik vond dit het delen waard, want ik ben zo BLIJ.

7 gedachten:

  1. zo fijn om te lezen sann! ♥ Heeeerlijk zo'n dagje, dat er nog maar veel mogen volgen voor jou!! Heeeel blij voor je dat je naar je vriendje in Londen kan!! :D En dat recept, het is dat ik net heb gegeten anders zat ik lekker hard te nomnomnommen! ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er een heerlijke dag! Veel plezier bij je vriendje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaaah naar Londen, zo leuk! Klinkt als een prachtige dag! Heerlijk hé, van het zonnetje start ik de dag sowieso al iets beter gezind en dan lijken de dagen nog fijner :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je blij was, veel plezier in Londen, zoek je even mijn hart? Ik heb het daar verloren een paar jaar geleden. :) En ik sport ook via youtube, niemand die toe kijkt, gratis beweging en je maakt plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakt me helemaal enthousiast om mijn analoge camera te laten repareren!
    Veel plezier in londen :)

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat klinkt dat als een ongelofelijk fijne fijne dag! :)

    BeantwoordenVerwijderen