181

11 maart 2014

Ah, ik heb vandaag toch zo'n heerlijke dag gehad!

In een vorige blogpost had ik jullie al verteld dat mijn lieve lieve vriend voor vijf maanden in Londen gaat wonen om daar stage te lopen. En de dag van zijn vertrek komt al heel dichtbij!

Vandaar dat ik vandaag stiekem een dagje vrij had genomen van school (hihi), om samen naar mijn favoriete stad te gaan: Utrecht. Lopend naar Rotterdam Centraal vanochtend was de lucht nog wit bewolkt, maar tegen de tijd dat de trein Utrecht Centraal binnen reed was de lucht helemaal blauw. Zo fijn! Ik heb het idee dat iedereen vrolijker is door dit heerlijke weer en ik krijg er zelf ook helemaal energie van.

We waren van plan om naar het spoorwegmuseum te gaan (museumjaarkaart hè), maar toen strandden we in het Park Lepelenburg. Omdat het zo'n heerlijk park is, met die leuke ligstoelen. En het is overal waar je daar kijkt gewoon mooi, vooral in de zon. En daarna zijn we terug naar de stad gestruind, daar gaan lunchen bij Olivier (terwijl de poes van Olivier op mijn jas lag te pompen) en via de Dom weer naar het station gegaan. Een heel relaxte lange middag (met veel kusjes, nu het nog kan).

Naast Lucas was ik ook samen met een Diana Mini, die ik leen van medecursist van de analoge cursus. Hij raadde mij deze camera aan omdat het dromerige resultaten geeft, waar ik van hou! Dat ik deze camera op zak had (en dat Lucas sinds kort een iPhone 4s heeft en, op aandringen van mij, ook Instagram), zorgde er ook wel voor dat we lekker lang in de stad waren :). Naast dat ik had verteld dat mijn lieve lieve vriend voor vijf maanden naar Londen gaat, had ik ook gezegd dat ik hem graag nog zo veel mogelijk wilde vastleggen. Hopelijk heb ik dat met de Diana kunnen doen, ik ben erg benieuwd naar wat ik te zien krijg als Lucas al in Londen zit. En dan kan ik eindelijk ook weer eens iets analoogs posten!

Wie van jullie woont of woonde in Utrecht? Wie weet er leuke tweedehands kledingwinkels en andere leuke plekjes, om te lunchen of drankjes te doen of gewoon te zijn?

En wie heeft er ervaring met het uit elkaar zijn voor zo'n lange tijd? Tips ajb? Want het lijkt me zo ontzettend saai zonder hem!

x x x

3 gedachten:

  1. Wat heerlijk schatje, zo'n dagje met het vriendje! Olivier is leuk hea, je moet ook eens kijken in de Voorstraat bij Cafe de Voortuin, op het Neude zitten leuke cafetjes (Le Journal is leuk!), ik heb op de Donkere Gaard bij een cafe gegeten wat superleukker was maar ik weet de naam niet meer, iets met Puur?! Aan de Mariastraat zitten ook een paar leuke eettentjes, aan de Burgemeester Reigerstraat zit Broodnodig wat ook heel leuk is. Voor het lange uit elkaar zijn heb ik alleen een paar kleine tips, veel blijven skypen, blijven praten, als je wat dwars zit het ook bespreken en vooral ook blijven doen wat je doet! (Zoals je studie en leuke dingetje doen met je vriendinnetjes en je zusje en broertje enzo). Ik ben trots op jullie ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tips: niet te veel skypen, bellen op begin, dat maakt het gemis enkel erger, voor de rest is het misschien leuk je leven op papier te zetten en hem elke maand een collectie te sturen :) Beetje ouderwets maar zo hou jij jezelf bezig, veel nieuwe dingen uitproberen en veel tijd doorbrengen met je zus, en vrienden :) zo overleef ik lange periodes zonder mensen die ik graag zie! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iemand missen is nooit fijn, mijn zus is vertrokken voor 18 maanden in de USA. Het is misschien niet hetzelfde als een relatie maar ik zal ze heel hard missen en hoop dan ook dat ze gauw weer terug is. Dus die tips zijn voor mij ook welkom. Mijn plan? Haar veel brieven schrijven, bellen, haar blog checken en gewoon veel aan haar denken en over haar praten. Ik heb ook een aftelkalender.

    BeantwoordenVerwijderen