176

21 januari 2014

Misschien hebben jullie een beetje door wat ik mooi vind, wat fotografie betreft. Wat ik mooi vind probeer ik zelf ook in mijn foto's te krijgen. Ik ben gek op fotograferen in de natuur, een mooiere omgeving is er wat mij betreft niet. Het bos, daar kom ik vaak. Maar graag zou ik ook een keer naar de duinen gaan, of een natuurgebied vol grote leegte, met een paar boompjes hier en daar.
Ik vind het vaak nog lastig om mijn foto's zo vorm te geven zoals ik ze in mijn hoofd heb. Er zitten wel weer steeds meer foto's bij een rolletje waar ik tevreden mee ben, en misschien één of twee waar ik niet kan stoppen naar te kijken.

Ik hou van overlapping, spelen met licht en schaduw, dubbele belichting, weerspiegeling. En ook houd ik van kleurenfotografie, al heb ik dit nu al even niet meer gedaan (wordt weer eens tijd!). Als je wil, kan je hier een idee krijgen van wat ik mooi vind.

Nu heb ik een fotografe gevonden die fotografeert hoe ik het mooi vind. Prachtig, haar overlapping, gebruik van de zon en schaduw. Deze foto's van haar vind ik mooi en zijn echt een inspiratie:


Ohhh, ik moet echt weer eens iets in kleur gaan doen! Analoog, uiteraard ;). Want deze kleuren.. prachtig! Het is het werk van Laura Marii.
Fijne dinsdag! Ik ga de hele dag studeren met vriendlief, hopelijk wordt het een productieve dag (tentamens komen eraan en de gespannen kriebels in mijn buik worden steeds erger). X

6 gedachten:

  1. supermooie foto´s Sann! Gave inspiratie inderdaad!!
    En je tentamens komen helemaal goed hoor schatje, no need to get stressed! ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Studeren met vriendlief? Studeren jullie hetzelfde? Veel geluk met de tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kleuren van de twee laatste foto's niet zo mooi, een beetje te gemaakt ofzo, maar wel hele mooie composities!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ze zien er alvast heel mooi uit, wel beetje veel bewerkt :) Maar ja ik ben dan ook een amateur fotograaf! :)

    BeantwoordenVerwijderen