175

17 januari 2014

Via Elisse kwam ik op dit leuke idee van Zoë - the blog friendship booklet. De door haar vormgegeven template kan je hier downloaden, als jij dit ook op je blog wil zetten! Maar bekijk eerst maar even mijn pagina in een vriendenboekje ;)


Leuk hè! Vul 'm ook maar in!

Fijn weekend!

7 gedachten:

  1. Leuk om te lezen hé! Ik heb em ook ingevuld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk idee! En wat een mooi lettertype heb je gebruikt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toooof Sanne! En lief! Meeten we elkaar in het midden van de wereldreis? Mooie nieuwe lay-out ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben goed in: knal rood worden haha lief ben je ook
    en wat een mega super grote eer dat ik één van je favoriete blogs ben!
    joehoe en jij de mijne :)

    volgens mij ben je de enige die mij de afgelopen weken levend heeft gezien (en de dieren in de dierentuin dan niet meegerekend)
    x x x

    BeantwoordenVerwijderen