173

2 januari 2014

Het is alweer 2014! 2013 ging snel, maar eergisterenavond ging al helemaal snel. Lekker eten, Risken (maar niemand won, want Theo Maassen kwam op tv), vuurwerk kijken op de Zwaan (althans, dat was het plan. Wat we werkelijk deden was haastend en al vuurwerk ontwijkend richting de Zwaan, om daar uiteindelijk niet uit te komen) en veel dansen, dansen en dansen bij Bar. Een heerlijk en goed begin van het nieuwe jaar, aangezien ik met de twee liefste mensen was.

Met een van deze twee liefste mensen, mijn vriend, ging ik voor kerst een nachtje weg. Wat was het fijn om in Keulen te zijn en wat was het jammer dat we weer naar huis gingen.
Één nachtje en twee volle dagen bleven we in Keulen en we hebben voornamelijk over de verschillende kerstmarkten gestruind, al was de grote markt bij de Dom wel het leukst en had natuurlijk de mooiste locatie. Want wat is de Dom prachtig.
Warme chocolademelk drinken op een trapje voor de Dom, heiße maronen eten en wachten tot het donker wordt, zodat we de prachtig verlichte kerstmarkten kunnen zien.




En, hoe was jullie NYE?
Liefs.

7 gedachten:

  1. Die tweede foto is prachtig!!
    En leuk stukje tekst, ik word er blij van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie foto's! Fijn dat je kerst en oudjaar zo gezellig was! Hier ook, kerst fijn gevierd bij mijn familie en nieuwjaarsavond eerst lekkere kaastafel gegeten en nadien gaan feesten en dansen dansen dansen met lieve leuke mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijne was best ok! Ik heb lekker gegeten, dan gaan dansen en nieuwe mensen leren kennen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kwam via Facebook op je blog terecht, wat een mooei foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat je hebt genoten!
    Hopelijk heb je een heel fijn, gelukkig nieuwjaar waarin je vooral veel mag doen waar je van houdt, liefhebt en geniet!

    BeantwoordenVerwijderen