177

26 januari 2014

Bijna gaat mijn vriendje ervandoor. Naar Londen. Doei maatje, doei huisgenootje, doei vader van mijn kat. Doei lievie. Snik :(.
Voordat hij gaat, wil ik nog wat mooie plaatjes schieten van hem en misschien van mij erbij. Zodat ik nog wat te ontwikkelen en af te drukken heb, als hij al achter zijn computer aan de andere kant van het water zit. Maar ik vind dit best moeilijk. Ten eerste omdat hij er niet zo van houdt als ik foto's maak van hem en ten tweede omdat ik me toch erger aan mijn eigen hoofd. Misschien dan. Maar het gaat natuurlijk om ons samen.
Iemand die foto's maakt met een gevoelige, warme en intieme sfeer, van onder andere haar en haar geliefde, is Irina Munteanu. Hier wil ik wel een voorbeeld aan nemen.

"Irina loves photography since she feels it tells stories and knows secrets, slowly revealing them to anyone who’s able to understand their beauty."
Facebook & Flickr.


En dan nog deze, die ik ook heel mooi vond maar er eigenlijk niet helemaal bij past.



Ken jij misschien nog fotografen die zulke lieve en mooie foto's maken van hun liefje?
Maak jij graag foto's van je liefje, of houdt hij/zij er ook niet van?

5 gedachten:

  1. Wat een mooie foto's! Ik maak heel graag plaatjes van mijn lief, maar hij vindt het zelf absoluut niet fijn om te poseren, dus moet ik ze sneaky maken. En awh, gelukkig heb je de eerste maand al iets om je gedachten mee te verzetten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne foto's! Mijn liefje is juist degene die fotografie studeert en altijs fotos maakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb geen liefje :( dat is wel jammer hé! :P

    Mooie foto's wel, ben benieuwd naar je foto's! Veel geluk aan je lief in London!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik maak heel graag foto's van mijn vriend. Vaak vind ik ze zelfs heel mooi, ook al heb ik ze zelf gemaakt. De foto's van Irina Munteanu vind ik alleszins ook echt heel schoon, zo teder!

    BeantwoordenVerwijderen